• -eigenlijk weet ik neit waar dit hoort, het heeft met school te maken, maar ook met gevoel,
    dus ik heb maar gegokt voor school :x-

    naja, vandaag op school heeft iemand me gewoon een beetje diep geraakt zeg maar,
    en nu voel ik me heel erg down.
    Vooral omdat ik wat die zei, me best wel heel erg aantrek. :x
    -nee ik heb geen ruzie ofzo gehad.-

    Maar ik heb best wel een laag zelfbeeld over mezelf, zeg maar, en dat weet ik best wel goed over mezelf. :x
    En kutte is, ik denk nu nog negatiever over mezelf,
    En ik probeer mezelf weer omhoog te krijgen,
    maar het lukt me gewoon niet.

    Dus wie heeft er tips?
    Ze zijn dringend nodig :x

    ergens ken ik die situatie wel, vandaag had ik ook zo iets, maar dan was het gewoon recht in mijn hart, want degenen die het zei was de jongen waar ik al maanden verliefd op ben
    zelf weet ik het nu ook niet meer, gewoonlijk weet ik er zo veel, maar als je echt diep in de put zit helpen ze geen van allen!
    Het enige blijf van chocola af! het lijkt te helpen maar dat dus echt niet! je eet bv 1 blokje chocola en dan wil je ineens de hele reep en dan voel je je slap omdat je je niet kon beheersen!

    Schat, tis egt erg wat die vrouw zei @: Ik haat dr nu al. En wij.. gaan tog chocola eten ok ? ='3 En, denk aan leuke dingen, je bent egt een leuke & lieve meid en je kan goed dansen! Dat weet ik gewoon x] Die vrouw heeft gewoon de pest op je x[
    Ik ben er voor je! (flower) xxxx <33 ily


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Penotti schreef:
    Schat, tis egt erg wat die vrouw zei @: Ik haat dr nu al. En wij.. gaan tog chocola eten ok ? ='3 En, denk aan leuke dingen, je bent egt een leuke & lieve meid en je kan goed dansen! Dat weet ik gewoon x] Die vrouw heeft gewoon de pest op je x[
    Ik ben er voor je! (flower) xxxx <33 ily

    haha, dankjewel sies! <3

    Jwz :3


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Penotti schreef:
    Schat, tis egt erg wat die vrouw zei @: Ik haat dr nu al. En wij.. gaan tog chocola eten ok ? ='3 En, denk aan leuke dingen, je bent egt een leuke & lieve meid en je kan goed dansen! Dat weet ik gewoon x] Die vrouw heeft gewoon de pest op je x[
    Ik ben er voor je! (flower) xxxx <33 ily

    Dat heeft ze(die vrouw) helemaal niet. Ze wil gewoon het beste in iedereen te boven halen en dat doet ze nogal bot. Je moet het niet zien als kritiek, maar als een werkpunt en misschien klink ik nu een beetje als Liesbeth maar het is wel zo...
    Heb je het boek Vederlicht al gehaalt bij de bieb? Want dat moet je echt lezen.
    Weet je ik heb soms ook van die dagen dat ik me super slecht voel, maar probeer je daar over heen te zetten en zeg niet dat je het niet kan of dat je het nooit goed doet. Want je kan het wél. Zeker weten! Tomorrow is a different day.Ik heb een paar quotes uit dat boek, die ik voor mezelf belangrijk vond en ik ga ze hier droppen, oké?
    Het zijn echt quotes van oud dansers van de vooropleiding in Den Haag en ze vertellen over hoe ze die schooltijd mee maakten. En als je het leest, weet je dat je niet de enige bent.


    Je moet worden wie je bent.

    Person one:
    * Ik waaide met alle winden mee, hopend dat ik zo een goede danseres zou worden. Op kritiek reageerde ik door te glimlachen. Ik wist nooit zo goed wat de docenten nu van mij vonden.
    * Hoe dan ook, ik deed alsof niets me raakte, omdat ik dacht dat ik alleen op die manier danseres kon worden.
    *Het gekke is dat ik mezelf daardoor juist afhankelijk maakte, omdat ik zo alleen was. Je trekt muren op, niemand mag je raken, maar zodra iemand binnen die muren komt, ben je zó kwetsbaar. Eigenlijk wilde ik niets liever dan geliefd zijn.
    * Dekseltjes dicht en niet meer naar omkijken.
    *


    Je moet worden wie je bent.

    Sprinkles schreef:
    (...)
    Dat heeft ze(die vrouw) helemaal niet. Ze wil gewoon het beste in iedereen te boven halen en dat doet ze nogal bot. Je moet het niet zien als kritiek, maar als een werkpunt en misschien klink ik nu een beetje als Liesbeth maar het is wel zo...
    Heb je het boek Vederlicht al gehaalt bij de bieb? Want dat moet je echt lezen.
    Weet je ik heb soms ook van die dagen dat ik me super slecht voel, maar probeer je daar over heen te zetten en zeg niet dat je het niet kan of dat je het nooit goed doet. Want je kan het wél. Zeker weten! Tomorrow is a different day.Ik heb een paar quotes uit dat boek, die ik voor mezelf belangrijk vond en ik ga ze hier droppen, oké?
    Het zijn echt quotes van oud dansers van de vooropleiding in Den Haag en ze vertellen over hoe ze die schooltijd mee maakten. En als je het leest, weet je dat je niet de enige bent.

    ja oke,
    weet ik ook wel hoor,
    maar like dat kan Eline niet weten, als ze een verhaal van mij hoort?
    Zeg maar,
    maar goed,
    Maar Elien,
    weetje,

    -of trouwens laat maar-
    niet heel het forum hoeft dit mee te luisteren.
    ik ga wel over op pb.

    Moet ik de rest van de quotes ook maar PB'en?


    Je moet worden wie je bent.