• Heey,
    Wij hebben vandaag tehoren gekregen dat we maandag een 35minutenrooster hebben voor het WK. We mogen WK kijken in de aula, máár dan moet je in het oranje komen. -Ik hou niet van voetbal maar je moet in het oranje komen anders mag je niet binnen ofzo ;"S- Zeik school, maar anyway ik moet dus iets oranjes aandoen. Een vriendin van me gaat zo'n jurkje aandoen omdat ze deze bij bier kreeg :3 Ik heb vier beesies van bij de Alberthein gekregen -rood,wit, blauw én oranje- en deze heb ik aan elkaar geknoopt en heb er dus armbandjes van gemaakt. Maar een vriendin van me moet ook in het oranje komen maar ze weet niks: Dus ik dacht hier zitten vast wel creatieve mensjes die me kunnen helpen? (A)

    --zijn hier nog mensen die het WK op school mogen zien?

    Btw we moeten kijken en mogen niet naar huis omdat het gewoon als 'les' gezien wordt.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ja ik, in de rep week.
    maar dan ga ik dus echt niet kijken he.
    dan ga ik wel gewoon op m'n bed half leren en half de wedstrijd kijken haha. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Jap, wij mogen ook op school kijken -had ik ook een topic over gemaakt xD-
    maar ik heb dan repweek, dus ik ga naar huis en kijk het hier wel, kan ik ondertussen leren (nerd)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ja, wij mogen kiezen, óf naar Duits gaan of het WK kijken. En we hoeven niet in het oranje dus die keus is heel makkelijk voor mij. (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wij krijgen een 40 minuten rooster en alle uren na het 6e vallen uit en dan mogen we naar huis thuis kijken (:
    Als ze nou gewoon een voetbalshirt aantrekt?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    @ RescueMe: Dat heb ik over het hoofd gezien denk ik :3 maar bij ons hebben ze zo'n Dresscode ingevoerd. T.T En die is Oranje :3 haha dus ik moet nog iets helpen verzinnen voor een vriendin :"D


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Nope.

    koop oranje nagellak xD, dan heeft ze al iets,
    en als ze eeuhm ff denken...
    gewoon een oranje shirt ofzo xD, of eehm.. bij de only -geen idee of je die hebt- heb je oranje wk shirts:D best wel leuke:D, met een tekst van eeuhm; hoezo buitenspel? -ofzo iets-...
    en bij de action had ik een keer rode oranje blauwe en wite elastiekjes gekocht, die kan ze ook in haar haar doen...
    en anders wikkelt ze crepepapier -schrijf je dat zo?- om haar armen ofzo heen xD,
    of oranje strepen in haar haar maken met van dat schmink shit voor je haar...
    en oh, ik heb eigenlijk geen ideeën xD


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    oh of!
    ik had met koninginne dag mijn nagels rood wit blauw gemaakt, de vlag zeg maar:D, dat is ook leuk.. maar dat is niet oranje..
    hmm ik houd het op de oranje nagellak xD

    Edit; als je oranje nagellak doet, zou ik wel een doorzichtige nagellak onder doen, of nagel verharder ofzo.. Ik deed neongroen op mijn nagels, zonder iets eronder, en nu is het in mijn nagels zelf getrokken, en zijn ze geel:S en dat wil je niet hebben! -het trekt vanzelf weg, maar toch!-

    [ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 19:43 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Je kan je nagels oranje lakken.
    De mijne zijn per toeval oranje. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Geen idee, ik zie mijn school er wel voor aan om ons om 12 uur vrij te geven of iets dergelijks. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb 30 minuten rooster. En we hebben 2 schermen, maar we mogen ook naar huis om te kijken.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik zit niet meer op school. :'D
    Denk niet dat de tv op het werk aan gaat ook. :'D
    Wel jammer! Wil het volgen! ):


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Bij de blokker een oranje hoela-rok halen? Of zo'n bloemenketting.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Wij doen dat ook:9~
    Alleen hebben wij dat testweek :/


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    we hebben dan toetsweek.
    maar ik ga sowieso in oranje naar school
    en dan thuis lekker kijken.
    ik hou van wk's/ek's (eigenlijk alles waar het nl elftal aan meedoet (A))


    It ain't broke, so don't fix it.