Serieus ik ben zó pissig hé! Door stomme mede leerlingen uit mijn klas. Sinds begin dit schooljaar zitten er 3 nieuwe kinderen in de klas: Y, N & A. Met A klikte het gelijk al niet: Zij mag mij niet en ik mag haar niet. Oké best, maar zíj pikt mijn vriendin in(S). En dan zegt ze dat ik moet opdonderen, wat ik dus niet doe. Wat doet A dan? Ze gaat me zitten klieren. Serieus zo erg waardoor ik geïrriteerd en boos word. -ik ben dikker dan een 'normaal' kind van mijn leeftijd en lengte- waar haar flauwe geintjes dus ook opgericht zijn. Maar sinds gisteren doet N hier ook aan mee. Ze gaat nu telkens op mijn plek zitten en bewerd dat ze daar het hele schooljaar al zou zitten. (Like ik zat eerder in deze klas dan zij). En nu zet ze vriendinnen van d'r tegen me op *ik ken de meeste niet eens -.-'* Nu heb ik tegen A gezegd dat ik niet gediend ben van dat geklier van d'r: zei ze dat ze het niet meer zou doen. Vandaag is er dan ook niet veel geklierd geweest. Kom ik thuis wat denk je dat een vriendin tegen me zegt? N & A hebben de hele tijd lullige opmerkingen over me gemaakt toen ik moest koken met VZ. Serieus ik ben nu zó pissig hé! Zodra ik maandag op school ben is het eerste wat ik doe d'r een dreun verkopen!
-bedankt als je dit gelezen hebt: ik ben nogal pissig dus het zou kunnen dat er spellingsfouten in staan.-
[ bericht aangepast op 5 juni 2010 - 10:26 ]
[ bericht aangepast door een moderator op 4 juni 2010 - 19:44 ]
If you don't understand my silence, you will never understand my words.