• -scheld-
    Ik word helemaal gék hier!
    We moeten een verslag maken over een excursie dat we met de klas hebben gedaan. Daarvoor hadden we twee SO's, en op basis daarvan zijn we in groepjes gedeeld. Ik zit met één vriendin, een soort-van-vriendin, en drie jongens die ik niet kan uitstaan.
    De drie meisjes (ik erbij dus) hebben alles gedaan, alles ingeleverd. Mijn vriendin zette het allemaal in elkaar.
    Een andere jongen ook, een ander heeft het ingeleverd maar die heeft het helemaal fout gedaan en we kunnen hem niet bereiken. Een ander is er nu pas mee bezig en de laatste die levert gewoon niets in.
    Ik word helemaal gek. Ik en mijn vriendin zijn nu alles aan het doen omdat het een groepscijfer is, en als we delen niet inleveren krijen we een onvoldoende en dat heb ik nou net niet nodig voor AK aan het eind van het jaar.
    Ik haat die stomme kutkinderen. Als leraren groepjes indelen, werkt het toch nooit. Ik weet zelf het best met wie ik het beste kan samenwerken. Grmbl.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Das altijd zo kut! heb k ook al paar keer gehad, alleen dan vaak dat je in 2-tallen moest werken en IK alles kon doen.

    Gewoon de naam van de geen die niets heeft gedaan erop zitten, ga er mee naar de leraar en vertel ht verhaal, of zet er bij wie wat heeft gedaan;) Dan komt het ook wel goed (lijkt mij)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Dat is vervelend zeg! Als leraren groepen maken klikt het bijna nooit.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Daarom ben ik blij dat wij altijd onze groepjes zelf mogen kiezen. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    kan je dat niet tegen de leraar vertellen?
    klinkt misschien wel kinderachtig, maar dan krijgen die jongens gewoon een slecht cijfer en jullie een goed cijfer.
    tenminste, ik neem aan dat die leraar dat wel snapt?
    (krul).


    als ik val, sta ik op. als ik sta, val ik op.

    MEGABARBIE schreef:
    kan je dat niet tegen de leraar vertellen?
    klinkt misschien wel kinderachtig, maar dan krijgen die jongens gewoon een slecht cijfer en jullie een goed cijfer.
    tenminste, ik neem aan dat die leraar dat wel snapt?
    (krul).

    Dat hebben we gedaan. Paar dagen terug hebben we al een mailtje gestuurd, maar niets teruggekregen. En morgen gaan we het vertellen, maar dan is het van die man typisch om te zeggen: 'daar had je eerder mee moeten komen.' JA DAG. :/


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Rifles schreef:
    (...)
    Dat hebben we gedaan. Paar dagen terug hebben we al een mailtje gestuurd, maar niets teruggekregen. En morgen gaan we het vertellen, maar dan is het van die man typisch om te zeggen: 'daar had je eerder mee moeten komen.' JA DAG. :/


    oke, das wel lullig enzo.:S
    mentor misschien?


    als ik val, sta ik op. als ik sta, val ik op.

    Daarom heb ik ook zo'n diepgegronde schijthekel aan samenwerkingsprojecten. Doe ik zulke dingen alleen krijg ik een acht of hoger. Nou, daar ben ik tevreden mee -.-


    No growth of the heart is ever a waste