• Damn, wat hou ik daar toch van :9~

    Geen zeurende ouders, muziek keihard aanstaan, tv opzetten en kijken waarnaar je wilt, onbeperkt eten & drinken, en ik heb net gewoon een flesje Smirnoff uit de kast gepakt, haha -nee niet stoer, ik vind 't gewoon lekker-
    En ik zit nu ook mooi aan de chips, en ik ging net op de bank springen.

    Wat doen jullie als jullie alleen thuis zijn?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ga tv kijken, msn'en, eten, eten, niet drinken, want ik vind het viees haha en euh, soms vind ik het wel eng.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Als ik alleen thuis ben adem ik gewoon door -is vaak alleen thuis-
    Eten en drinken wat ik wil doe ik sowieso wel.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Asociaal hard muziek opzetten _O_


    No growth of the heart is ever a waste

    Highway schreef:
    Damn, wat hou ik daar toch van :9~

    Geen zeurende ouders, muziek keihard aanstaan, tv opzetten en kijken waarnaar je wilt, onbeperkt eten & drinken, en ik heb net gewoon een flesje Smirnoff uit de kast gepakt, haha -nee niet stoer, ik vind 't gewoon lekker-
    En ik zit nu ook mooi aan de chips, en ik ging net op de bank springen.

    Wat doen jullie als jullie alleen thuis zijn?


    Dat doe ik ook als ze thuis zijn! xD
    Maar als ze weg zijn doe ik ongeveer hetzelfde, en alles dubbel zo hard of veel. :P

    [ bericht aangepast op 28 mei 2010 - 19:18 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik zet me Muziek Mega hard op en Dan Begin Meestal Heel hard mee tezingen en Ik Heb ooit is Mijn zetel Stuk gemaakt omdat ik heel hard op de zetel zat Tespringen en Ik eeet Meestal en drink Meestal ook veeel xp
    En Ik Laat Meestal mijn vrienden dan hier binnen...xo


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Hetzelfde als altijd, maar dan kan ik op de Ps3 8D


    I live for the applause, you will die for it.

    Zelfde als altijd, alleen zit ik dan met mijn laptop beneden ipv op mn kamer (nerd) Ik ben ook home alone tot dinsdag :9~


    -

    Ik doe precies hetzelfde als jou ^^


    wth.