• Voor sporten.
    Wat vinden jullie daarvan?
    Zoals bijvoorbeeld: Capsules en poeder voor drankjes.
    Mijn vriend heeft zo pot met poeder. Hij is 17. En traint 6 dagen per week. Ik ben het er totaal niet mee eens omdat hij zich er gewoon mee kapot maakt.
    Ik heb zelf ook tegen hem gezegt dat ik het niet mooi vind, maar omdat hij het mooi vind denk ik dat hij het moet doen.
    Maar niet met dat poeder. En ik weet ook niet waarom hij het wilt doen zo gespierd.
    Hij ziet er super goed uit.
    Ik snap het niet meer, wat zouden jullie doen met zo eigenwijze vriend?


    "Don't look back, you're not going that way."

    Eerst zeg je dat je het niet mooi vind en daarna dat hij er supergoed uit ziet, wat vind je zelf nu eigenlijk?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Trekvlek schreef:
    Eerst zeg je dat je het niet mooi vind en daarna dat hij er supergoed uit ziet, wat vind je zelf nu eigenlijk?


    Ik bedoel daarmee dat hij er nu super goed uitziet.
    Ik vind dat gespierde niet mooi.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik vind 't gebruik daarvan nogal zielig. Ik vind dat je het op eigen kracht moet doen, en niet door middel van middeltjes.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Het enige wat ik 'gebruik' als ik sport is AA of water en een handdoek.

    En waarom hij het zou willen? Tja, ik kan natuurlijk niet in zijn hoofd kijken maar hij wil er waarschijnlijk 'goed' uitzien bij zijn leeftijdsgenoten/vrienden.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Acapella schreef:
    Het enige wat ik 'gebruik' als ik sport is AA of water en een handdoek.

    En waarom hij het zou willen? Tja, ik kan natuurlijk niet in zijn hoofd kijken maar hij wil er waarschijnlijk 'goed' uitzien bij zijn leeftijdsgenoten/vrienden.


    Ik snap ook niet waarom hij het wilt.
    Hij vind het zelf mooi, en dat wil ik niet verpesten. Maar om dan hulpmiddelen te gaan gebruiken vind ik wel té ver gaan vind ik.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Annassiejj schreef:
    (...)

    Ik snap ook niet waarom hij het wilt.
    Hij vind het zelf mooi, en dat wil ik niet verpesten. Maar om dan hulpmiddelen te gaan gebruiken vind ik wel té ver gaan vind ik.


    Hulpmiddelen is op zich niks mis mee, dat is een teken dat hij er serieus mee bezig is, zolang hij maar geen illegale middelen gebruikt.

    En zolang hij maar verantwoordelijk omgaat met wat hij gebruikt.

    Misschien wil hij wel indruk op je maken. Ik vind mijn vriend ook prima zoals hij is, maar hij is ook een tijd geleden ineens spontaan zwaar gaan sporten.

    Alleen is mijn vriend dan weer zo dat hij altijd alles eerlijk en open zegt en hij het zelf aankondigde dat hij het zou doen omdat hij indruk wilde maken, of het nou nodig was of niet. :P

    Heb je het al aan hem gevraagd? Anders zou ik dat gewoons eens doen.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Acapella schreef:
    (...)

    Hulpmiddelen is op zich niks mis mee, dat is een teken dat hij er serieus mee bezig is, zolang hij maar geen illegale middelen gebruikt.

    En zolang hij maar verantwoordelijk omgaat met wat hij gebruikt.

    Misschien wil hij wel indruk op je maken. Ik vind mijn vriend ook prima zoals hij is, maar hij is ook een tijd geleden ineens spontaan zwaar gaan sporten.

    Alleen is mijn vriend dan weer zo dat hij altijd alles eerlijk en open zegt en hij het zelf aankondigde dat hij het zou doen omdat hij indruk wilde maken, of het nou nodig was of niet. :P

    Heb je het al aan hem gevraagd? Anders zou ik dat gewoons eens doen.


    Ik heb het al aan hem gevraagt maar hij zegt gewoon dat hij het mooi vind.
    Maar zijn instructeur zegt dus dat hij niet luistert naar hem.
    Ik weet het niet meer..


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik zeg altijd maar; Ik ben puur natuur(cat)
    Dat betekend dat ik alleen pillen neem als ik ziek ben;) -alleen paracetemol-
    Het is slecht om pillen te nemen voor dat soort dingen, net zoals slaappillen en weetikhet..
    Alles moet gewoon zo natuurlijk mogelijk gaan;)

    [ bericht aangepast op 28 mei 2010 - 19:34 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    XLightAngelX schreef:
    Ik zeg altijd maar; Ik ben puur natuur(cat)
    Dat betekend dat ik alleen pillen neem als ik ziek ben;) -alleen paracetemol-
    Het is slecht om pillen te nemen voor dat soort dingen, net zoals slaappillen en weetikhet..
    Alles moet gewoon zo natuurlijk mogelijk gaan;)


    Slaappillen zijn niet slecht/maken niet uit, zolang ze maar op natuurlijke basis zijn gemaakt met kruiden. (Homeopathische slaappillen dus.)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell