• Paul Gray, de bassist van heavy metal band Slipknot, is zondag dood gevonden op zijn hotelkamer. Gray was één van de negen gemaskerde muzikanten die in de shockband speelden.

    De politie denkt niet dat het om een misdrijf gaat. Vandaag wordt er autopsie op het lichaam gepleegd. De 38-jarige Gray kwam om in Urbandale, in de buurt van zijn woonplaats Des Moines in Iowa.


    Bronnen: RTL Boulevard, Showbiznewz.nl, Bild.de.

    Ik ben geen fan van slipknot of whatsoever, maar op de een of andere manier schokt me dat altijd wel als mensen op zo'n jonge leeftijd overlijden. Ik vind het in ieder geval wel echt erg voor de fans enzo. Geen idee of hier al een topic over was -kon zo snel niets vinden- en ik dacht ik meld het toch maar, aangezien ik het idee had dat niemand dat al wist?

    [ bericht aangepast op 25 mei 2010 - 11:36 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    ik geef ook niks op slipknot maar schrok ook o-o
    r.i.p ):


    -

    Mijn zus zei het ook al. Het is spijtig.

    Ach, nu zal mijn beste vriend dat wel heel jammer vinden. Hij was een fan van slipknot. Nja, hij heeft altijd nog andere bandjes. ^^


    SLOAN.

    pompiedompim schreef:
    ik geef ook niks op slipknot maar schrok ook o-o
    r.i.p ):


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    o.o Ik zelf ben ik ook niet zo een grote fan, maar mijn vriend wel...Die zal dat ook wel heel rot vinden =[


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Best wel jammer, sommige liedjes van hun waren best wel goed ;o
    R.I.P


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    :| Wat...(huil) omg ..


    R.i.p (huil)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    pompiedompim schreef:
    ik geef ook niks op slipknot maar schrok ook o-o
    r.i.p ):


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Niemand verdiend het om zo jong te sterven. My goodness. Rest in peace, Paul.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik ben fan van slipknot en dit was het eerste wat ik hoorde toen ik wakker werd. Ik dacht echt zo van ''kut'' (sorry voor eht taalgebruik). Ik schrok best wel...


    behind very angel is a demon

    JoJudicious schreef:
    Niemand verdiend het om zo jong te sterven. My goodness. Rest in peace, Paul.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Deliverance schreef:
    Best wel jammer, sommige liedjes van hun waren best wel goed ;o
    R.I.P


    You can run but not hide

    Shit man...
    R.I.P. Paul Gray.


    I live for the applause, you will die for it.

    Damn...
    Rest in Peace Paul Gray...

    Ach goshie,veel sterkte aan de familie en vrienden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall