• Hoihoi,

    vanochtend las ik een groepsbericht via een JB hyve van mijn zusje waarin stond dat JB stopt omdat er gister 2 meisjes het poduim op waren gegaan en er 2 doden vielen en hij een gebroken schouder heeft. Dat van de gebroken schouder is waar, maar de rest; Is dat eerlijk op fake?

    khoor t graag.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    life is like a wave. you can't change the way it breaks, but you can change the way you ride it.

    Justin gaat echt niet stoppen hoor (:


    wth.

    Sorry, was nogal lullige reactie.

    Nee, ik denk niet dat hij gaat stoppen, en dat er ook geen twee doden waren. Maak je maar geen zorgen. (:

    [ bericht aangepast op 24 mei 2010 - 19:13 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik denk het niet, anders was het echt wel wat duidelijker geweest en hadden echt wel meer mensen het geweten!
    xxx

    Om zoiets stoppen artiesten heus niet. Je kan op je beide oren slapen, die jongen houdt van de aandacht (soms ook niet, maar bon) en ik denk niet dat hij gaat stoppen. Btw denk ik dat die doden ook niet echt zijn. Gebroken dingen tot daar aan toe, maar van die doden? Neen.

    Ik hoop het toch wel dat ie stopt :D
    Word er eindelijk weer normale muziek gedraaid op de radio en tmf/mtv


    Life is like a box of chocolats,

    Er zijn geen doden en Justin gaat niet stoppen. Kan je nu weer rustig slapen?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Op internet (via msn) gaat er ook rond dat Bieber weer zijn 'normale'leven terug wilt. dat hij wilt zijn zoals elke tiener,vrienden,uitgaan en noem maar op..dat kan hij niet meer..en dat wilt hij dolgraag weer!

    marbels schreef:
    Ik hoop het toch wel dat ie stopt :D
    Word er eindelijk weer normale muziek gedraaid op de radio en tmf/mtv


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Was het maar waar dat hij zou stoppen maar eerlijk gezegd denk ik het niet.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    xLovveexTHx schreef:
    Op internet (via msn) gaat er ook rond dat Bieber weer zijn 'normale'leven terug wilt. dat hij wilt zijn zoals elke tiener,vrienden,uitgaan en noem maar op..dat kan hij niet meer..en dat wilt hij dolgraag weer!

    Hij zal zijn normale leven toch nooit meer terug krijgen. Als je eenmaal zo beroemd bent als hij, dan is er geen weg meer terug. Al zou hij stoppen, die fans blijven hem toch nog wel stalken etc.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    welnee ik denk niet dat ie stopt maar hij kan ook stoppen als ie er genoeg van heeft


    Love is in the air.

    Whut, Justin stoppen?
    Fake, ik zweer het. Hij is net beroemd.


    Destroy what destroys you.

    whatever, ik luister toch niet naar zijn muziek.


    it's so empty living behind these castle walls

    't staat niet op twitter dus het zal wel niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hier was al een topic van: deze. Slotje op dit topic.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.