• Ik voel me totaal niet bij die ouders op mijn gemak. Ze zijn onwijs netjes, altijd is het huis perfect opgeruimd, etc.
    En verder moet mijn vriendin vanalles zelf betalen, echt alles. Je kan het raarste bedenken, maar ze moet alles zelf betalen. Ze krijgt maar 40 euro kleedgeld en daarmee moet ze alles van betalen, behalve haar winterjas. Ook alle concert kaartjes moet ze zelf betalen. We hadden het plan om een keer met ons vriendengroep naar een concert te gaan, maar omdat Emily* geen geld heeft, en haar ouders het niet willen betalen, gaat dat misschien niet door. En we hebben al zo vaak iets voor 'r moeten voor schieten, zonder dat ze het hoefde terug te betalen. Blablabla.
    Ook een keer hadden we samen een project dat we moesten maken. Ik had daar een aantal vragen over, dus ik belde steeds naar haar huistelefoon. (Als ik haar op 'r mobiel bel dan gaat er geld af, en haar btg moet ze ook zelf betalen.) Die vader nam weer op toen ik voor de derde (en laatste) keer belde.
    Hij zei echt zo minachtend: 'Je komt er niet helemaal uit, hè.'
    'Eh, nee. Volgens mij niet.'
    Ze vinden me volgens mij ongelooflijk dom. Oké, ik haal geen 8en en 9ens voor natuurkunde, scheikunde en weet ik veel. Ik haal ook vaker onvoldoendes (zij bijna nooit) So what?
    Die ouders doen me denken alsof ik dom ben, niets kan en blabla.
    Ik vind die ouders soms gewoon echt kut.

    * Naam veranderd wegens privacy.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2010 - 17:29 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Volgens mij houden die gwn de schone schijn op

    HelloMyHate schreef:
    Volgens mij houden die gwn de schone schijn op

    Hoe bedoel je?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Probeer die ouders zoveel mogelijk te ontlopen :].
    Ik voelde me ook heel ongemakkelijk bij de ouders van een jongen waar ik veel mee omging [nu is hij een vieze lul] en zijn vader freakt me helemaal uit. Maar, succes met die ouders van haar, en probeer ze anders zoveel mogelijk te overhalen dat ze je vriendin geld geven, en dat ze het dan later aan haar ouders terugbetaald. :]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Rifles schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je?

    Volgens mij doen die hun gewoon veel beter voor dan ze werkelijk zijn, en alles wat bij hun fout loopt, wordt verzwegen. Daardoor lijkt het alsof ze zo 'perfect' zijn.

    Ik moet dat ook allemaal zelf betalen? Maar ik krijg wel wat meer per maand maar oké.
    Best zielig voor je vriendin, maar ik denk dat je er niet zo veel aan kunt doen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ik snap je :3
    en ik zou me ook echt niet prettig voelen bij hun :3

    Ik zou gewoon heel normaal tegen hun doen. En al helemaal niet laten blijken dat je ze irritant vind. Gewoon steeds opgewekt en vrolijk zijn, en ik denk dat je ze dan echt gaat irriteren. ;D


    If we had not a soul, music would have created it.

    weetje, bij mijn boyfriend heb ik precies hetzelfde, zijn ouders mogen mij niet ofzo en negeren mij als ik daar binnen kom en praten heel erg minachtend over me omdat mijn ouders niet altijd naar viersterren hotels op vakantie gaan enzo en ze doen echt facking raar tegen me en daarom mag ik ook heel vaak niet met hem afspreken en ik ben nu al langer dan een jaar samen met hem en zijn ouders willen mijn ouders nog steeds niet ontmoeten enzo facking vaag.

    Zo doen heel veel ouders ook tegen mij, omdat mijn vader een herseninfarct heeft gehad en wij in de bijstand zitten. =\


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik krijg ook maar 40 per maand en daar moet ik ook alles van betalen :3


    All was well.

    Ik moet ook alles zelf betalen, zoals sigaretten, kleren etc. Maar ik werk, en €40,- is dat niet een beetje weinig.


    I hope you die :3

    Ik moet ook alles zelf betalen :')


    -