Omg! Op Vakantie in Frankrijk was er ook 'ns een mega weps o_o Die was echt huuuuge! Net 'zo'n gemuteerde wesp brrr.. Ik kan je niet helpen ;p Ik heb zo'n grootste hekel aan die dingen Ieks
-haalt een pot en zet over de wesp heen- Er zat eens een wesp in mijn haar en ik had het niet door x3 en die Duitsers maar tegen me schreeuwen en wist echt niet wat ze bedoelde x3 Maar ik schrok me wel dood toen ik hem er uithaalde :"X
If you don't understand my silence, you will never understand my words.
Laat die gewoon doen en kom er niet aan. Als je haar niet lastig valt, dan valt die jou ook niet lastig. En zet je ramen wijd open, dan vliegt die wel weg over een tijdje. (:
Sutherland schreef: Laat die gewoon doen en kom er niet aan. Als je haar niet lastig valt, dan valt die jou ook niet lastig. En zet je ramen wijd open, dan vliegt die wel weg over een tijdje. (:
Sutherland schreef: Laat die gewoon doen en kom er niet aan. Als je haar niet lastig valt, dan valt die jou ook niet lastig. En zet je ramen wijd open, dan vliegt die wel weg over een tijdje. (:
I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.
vorig jaar had ik ook een huge wesp op me kamer.. maarja wat wil je als je dag ervoor een beginnende wespennest onder de dakpannen hebt ontdekt vergif hebt ingespoten. Heb zelf het idee dat het de koningin was Moet ook allemaal net mij weer overkomen