• Ik heb dus een vriendin, en die woont een halfuurtje met de trein van me vandaan. Geen probleem, want ik ga zovaak langer in mijn eentje met de trein.

    Maargoed, we hebben dus al een aantal keer afgesproken, en ik heb er vantevoren altijd vet veel zin in. Maar als het moment dichterbij komt wil ik echt gewoon niet meer, en dan moet ik gewoon serieus huilen omdat ik het gewoon echt niet wil. En dan zeg ik het dus af met een kutsmoes en dan voel ik me vervolgens vet schuldig.

    Ik heb morgen met haar afgesproken, en ik had er de hele dag vet zin in. Maar ik wil dus nu ineens weer helemaal niet meer, ik wil gewoon de hele dag in mijn bed liggen en er niet uitkomen. Maar ik vind het ook zo lullig om het wéér af te zeggen want dat wordt dan al de 4e keer ofzo.

    Weet iemand hoe dit komt? Ik voel me echt achterlijk ofzo ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat heb ik ook! Volgens mij zijn het zenuwen of zo, het niet weten wat er komt. Ookal is er echt duidelijk geen reden om zenuwachtig te zijn. Dus ik zeg ; doorzetten! Als je bij haar bent merk je vanzelf dat het goed komt. (:


    Save me with your love tonight.

    Ik denk dat het gewoon de puberteit is.;) Ik voelde me ook nooit fijn bij leuke dingen. Maar nu is dat voorbij.
    Het gaat wel over, meid.;) Ik zou gewoon een keertje wél gaan. Als je het dan niet leuk vind, zou ik het proberen uit te leggen aan je vriendin.;)
    Succes!


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Utopia schreef:
    Dat heb ik ook! Volgens mij zijn het zenuwen of zo, het niet weten wat er komt. Ookal is er echt duidelijk geen reden om zenuwachtig te zijn. Dus ik zeg ; doorzetten! Als je bij haar bent merk je vanzelf dat het goed komt. (:


    Dat heb ik dus ook altijd... En waarschijnlijk komt het inderdaad door de zenuwen of het niet weten wat er komt... Vaak als je eenmaal met haar bent is het juist heel leuk en trekt dat gevoel vanzelf weg


    dream, dare, fly!

    Ik denk: Heimwee.
    Toen ik vroeger altijd heimwee had had ik er vooraf superveel zin in. En we gaan dit doen, en we gaan dat doen en het wordt echt superleuk dan! En dan wanneer je bezig bent met je tas inpakken en 'savonds lig je in je bed denk je: eigenlijk wil ikg ewoon thuis blijven.
    Geen idee of je er altijd last van hebt, maar ik denk dat het heimwee is.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2010 - 23:40 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Washington schreef:
    Ik denk: Heimwee.
    Toen ik vroeger altijd heimwee had had ik er vooraf superveel zin in. En we gaan dit doen, en we gaan dat doen en het wordt echt superleuk dan! En dan wanneer je bezig bent met je tas inpakken en 'savonds lig je in je bed denk je: eigenlijk wil ikg ewoon thuis blijven.
    Geen idee of je er altijd last van hebt, maar ik denk dat het heimwee is.

    Mja zou wel kunnen ofzo? Maar ik heb er totaal geen last van als ik een week naar het buitenland ga?

    [ bericht aangepast op 22 mei 2010 - 23:57 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat heb ik ook hoor. Maar later als ik dan met mijn vriendin ben dan denk ik, ow shit kon ik nog maar langer blijven..


    The way we live, is the way we die

    Utopia schreef:
    Dat heb ik ook! Volgens mij zijn het zenuwen of zo, het niet weten wat er komt. Ookal is er echt duidelijk geen reden om zenuwachtig te zijn. Dus ik zeg ; doorzetten! Als je bij haar bent merk je vanzelf dat het goed komt. (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hmm. Gewoon gaan. Nu denk je dat je niet wilt, maar achteraf zal je denken dat je gewoon je hele dag hebt zitten niksen en dat je toch beter zou gegaan zijn.
    Je zal er geen spijt van hebben, denk ik. (:
    Veel plezier!


    Where there is a sea there are pirates...

    *Doet telescoop om* Dit is een typisch geval van uitstelgedrag, alleen komt het dan in andere mate voor.(nerd)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Heb ik ook heel soms.
    Maar dan moet je net doorzetten en komt het vanzelf weer helemaal goed. En ga je morgen een leuke dag tegemoet.