• van mijn zus en haar vriendjes. Als die 2 hier op de bank zitten en ik zit er naast word ik haast gillend gek(zonder te gillen dan wand anders heb ik het weer gedaan).Ze zitten of de hele tijd te zoen e.d. of de hele tijd te klieren. En als ik vraag of ze op willen houden gaan ze gewoon door.
    En nu komt het leukste,ik ga morgen naar mijn oma en meneer moet zo nodig mee. Ik moet dus minstens 2 uur met hun in de auto zitten(als ik pech heb en er staat een file langer). Ik weet niet hoe ik dat ga overleven. Ik vind het sowieso niet leuk om naar mijn oma te gaan,en nu ook nog met hem er bij. Nu heb ik er al helemaal geen zin in.
    Ik vind het eigenlijk ook erg vroeg dat hij naar mijn oma gaat,ze hebben het nog geen 6 maanden, of licht dat aan mij?
    O ja en omdat hij allergisch is voor honden moeten mijn honden thuis blijven,en dat vind ik zo zielig voor ze,moeten ze de hele dag in de bench zitten, zonder dat ze uitgelaten worden en de jongste zonder water. Als hij zo nodig mee moet gaat hij maar met de trein of zo,dan kunnen mijn honden tenminste mee.

    Iemand tips? Zodat ik niet gillend gek word.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Eigenlijk vind ik dat je je een beetje aanstelt maargoed.
    Ik zou gewoon mijn muziek indoen en de hele weg het raam uitkijken? In ieder geval ze gewoon negeren.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Highway schreef:
    Eigenlijk vind ik dat je je een beetje aanstelt maargoed.
    Ik zou gewoon mijn muziek indoen en de hele weg het raam uitkijken? In ieder geval ze gewoon negeren.

    Hoezo stel ik me aan?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    K zou ook gillend gek worden en arme schatten van een honden (En arme jij ofcourse:))

    Maarja, wat doe je eraan hé?

    K zou ze ook gwn negeren, muziek luisteren, raam uit kijken enz. :)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Exercitus schreef:
    (...)
    Hoezo stel ik me aan?


    wss bedoelt ze,,

    je kan ook er niet op letten, andere dingen gaan doen.

    En mijn opa en oma wouden na een maand al dat ik een jongen aan hun voorstelde. Ik heb het niet gedaan omdat hij het niet wou.
    Dat de vriend van je zus, het wel wil is zijn keuze.

    en als je in de auto zit, doe je toch gewoon muziek opzetten? hard genoeg dat je ze niet hoort?

    En over je honden. Hij kan er niks aan doen dat hij allergisch ervoor is. Ik heb 3 katten en de jongen waar ik mee ga is allergisch voor ze. Nou en.

    persoonlijk vind ik dus ook dat je je een beetje aanstelt:$ niet lullig bedoeld...


    Stop holding me under and let me breathe.

    Devastating schreef:
    (...)

    wss bedoelt ze,,

    je kan ook er niet op letten, andere dingen gaan doen.

    En mijn opa en oma wouden na een maand al dat ik een jongen aan hun voorstelde. Ik heb het niet gedaan omdat hij het niet wou.
    Dat de vriend van je zus, het wel wil is zijn keuze.

    en als je in de auto zit, doe je toch gewoon muziek opzetten? hard genoeg dat je ze niet hoort?

    En over je honden. Hij kan er niks aan doen dat hij allergisch ervoor is. Ik heb 3 katten en de jongen waar ik mee ga is allergisch voor ze. Nou en.

    persoonlijk vind ik dus ook dat je je een beetje aanstelt:$ niet lullig bedoeld...

    Als ik mijn muziek hard genoeg moet zetten word ik doof(en dat wil ik niet^^).
    En ik vind het gewoon stom dat ze niet mee mogen als hij hier zit en zijn medicijnen in neemt(wat hij dus bijne nooit doet) heeft hij ook geen las van ze,dus ik snap het probleem niet.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2010 - 15:02 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    vervelend!

    gewoon vertellen dat je hetniet leuk vind!


    Nobody is perfect

    RosalieBlack schreef:
    vervelend!

    gewoon vertellen dat je hetniet leuk vind!

    Ik word genegeert hier,vaak horen ze me niet eens.
    Toen ik zei dat ik het stom vond dat de honden niet mee mogen kreeg ik geen andwoord,als ik vraag of ze op willen houden gaan ze gewoon door.
    Ik kan beter tegen mijn honden praten die luisteren teminsten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Je moet gaan vragen of zij het leuk zou vinden als jij de hele tijd voor haar neus zat te klieren/zoenen/kleffen etc.
    Kijken wat zij ervan vindt :']


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Wacht maar tot je zelf zover bent. Als je zelf een vriendje hebt ga je geheid hetzelfde doen. En allé, in de auto gewoon dopjes in je oren en een tijdschrift gaan lezen. (:

    Juneau schreef:
    Wacht maar tot je zelf zover bent. Als je zelf een vriendje hebt ga je geheid hetzelfde doen. En allé, in de auto gewoon dopjes in je oren en een tijdschrift gaan lezen. (:

    Geloof me zo ben ik niet,en met die dopjes hoor ik het nog en ik word wagen ziek als ik lees.

    @Carcass dat is een goed iedee,dank je


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Steek je oortjes van je iPod, mp3,... in je oren en staar naar buiten of sms met iemand?

    En ik vind het niet te vroeg hoor, ik had twee maanden met mijn ex toen ik hem voorstelde aan de familie. En dat was dan niet enkel mijn oma maar meteen de hele bende, langs mijn vaders kant.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Je zou hetzelfde doen, moest jij een vriendje hebben. [no offence] Anyway; 6 maanden vind ik goed meevallen. Als ze je irriteren, ga dan iets anders doen, dan hoef je niet bij hen te zitten. Je honden.. Die overleven het goed genoeg hoor.. Ze sterven niet door een dagje zonder aandacht. Dat vriendje van je zus kan er niet aan doen dat hij allergisch is.
    En, gewoon even een opmerking, hoef je niet te lezen; praat wat met hen, vraag hen of ze mee iets gaan doen.. En accepteer die jongen een beetje. Wie weet valt hij nog goed mee, en houden ze dan rekening met jou


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik accepteer hem ook hoor,ik word alleen maar gek van hem en mijn zus.
    En ik ben niet zo,geloof me,sowieso zou ik hem niet zo slen voorstellen omdat we zo lang in de auto moeten zitten.
    En als ik muziek moet luisteren,dan word ik doof en daar heb ik echt geen zin in.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Trouwens met mijn honden gaat het er niet om dat ze geen aandag krijgen maar dat ze de hele dag opgesloten zitten zonder drinken eten of uitgelaten te woorden. Dat is niet goed!!


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Accepteer het een beetje, ik heb gemerkt bij anderen en ook een beetje bij mezelf, al ben ik niet zo'n kleffer, dat het na ong 6 maanden vermindert, je kan het best je zus een keertje apart nemen en zeggen dat je het echt niet fijn vind en dat je hoopt dat ze de volgende keer wat rekening met jou houdt. 6 maanden is heus niet vroeg om hem voor te stellen aan de familie hoor, mijn vriendje kwam al na een maand bij mij thuis én bij de familie. Praat allesinds met je zus vóór jullie naar je oma vertrekken, want in de auto zitten met een kleffend stelletje dat je negeert is inderdaad hélemaal niet fijn. En je honden kunnen best een dagje alleen zitten zonder eten, drinken of uitlaten. Dat moeten mijn honden soms ook eens, en dat gaat best hoor..