• Ik zag net een suggestie. voor een regel en toen dacht ik: laat ik de regels ook eens gaan lezen. De regel waarin staat dqt de voertaal hier nl is, is best vreemd. Er staat dat je ook engels en duits mag gebruiken, maar verder niets. Dat vond ik vreemd, want waarom zouden we talen verbieden? Als iemand graag iets frans ofzo wil posten, waarom mag dat dan niet? En ik vind "dan wordt hier helemaal geen nederlands meer gesproken" een onzinreactie, want engels en duits wordt ook niet zo veel gebruikt terwijl ik denk dat meer mensen dat willen gebruiken naast nederlands dan iets anders.


    Alis volat propriis

    Ik ken zelf alleen maar engels en een beetje duits en geweldig goed (not) nederlands. Maar ik denk dat het komt omdat er meer mensen engels en duits kunnen dan frans ofzo


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    Waar staan de regels eindelijk?
    Ik denk dat ik die ook maar eens moet gaan lezen. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Up schreef:
    Waar staan de regels eindelijk?
    Ik denk dat ik die ook maar eens moet gaan lezen. (krul)

    helemaal naar beneden scrollen en dan 'huisregels' je kunt ook de forumregels kijken. ;)


    Alis volat propriis

    Stuiterbal schreef:
    Omdat de mods Nederlands, Engels en Duits kunnen lezen. Maar andere talen (ik noem maar wat: Turks, Tsjechisch, Russisch whatever) niet kunnen lezen. Dus dan kan er ook niet gecontroleerd worden wat er geschreven wordt.

    Je ne sais pas. (zip)


    None but ourselves can free our minds.

    Waarschijnlijk omdat dit een nederlandse site is(.nl). Het is dus vrij logies dat we nederlands praten.
    En iedereen hier spreekt nederlands(of een dialekt achtig nederlands). Als iemand opeens fins gaat spreken word het erg moeilijk om mekaar te begrijpen.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2010 - 16:47 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Stel nou dat ik tegen jou een heel lulverhaal in het Japans ga typen, dan zul je me niet begrijpen denk ik. Je weet niet of ik je dan heb uitgescholden of juist gecomplimenteerd. Om die reden mag hier alleen maar Nederlands, Engels en eventueel Duits worden gesproken (getyped). Om te controleren wat hier gezegd word en omdat communicatie ontzettend belangrijk is, zeker op een site als Quizlet.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Beelzebub schreef:
    (...)

    Ik ben half Duits. n.n

    cool!
    nu nog een halve duitser, een halve franse en dan is die compleet :Y) :3

    Sid schreef:
    (...)
    In België krijgt iedereen vanaf het 5e leerjaar Frans :')

    Maar in Nederland niet,zommige scholen geven geen frans en er zitten hier vast ook wel mensen die nog op de basisschool zitten of niet in het 5e jaar ziteen en die kunnen geen Frans. Of mensen zoals ik die geen Frans en niet goed Duits kunnen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Maar in Nederland niet,zommige scholen geven geen frans en er zitten hier vast ook wel mensen die nog op de basisschool zitten of niet in het 5e jaar ziteen en die kunnen geen Frans. Of mensen zoals ik die geen Frans en niet goed Duits kunnen.


    Vertaler ? :Y)


    None but ourselves can free our minds.

    Imperfect schreef:
    (...)

    Vertaler ? :Y)

    Ik denk dat dat dan te moeilijk word. Internet vertalers zijn bagger(geloof me),en om nu vertalers hier te hebben werkt denk ik ook niet,of ze zijn niet on of er is te veel te doen. En ik voel me al dom genoeg zonder dat ik mensen om hulp moet te vragen met vertalen.
    Het is logiesers als iedereen de zelfde taal spreken,niet?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Maar in Nederland niet,zommige scholen geven geen frans en er zitten hier vast ook wel mensen die nog op de basisschool zitten of niet in het 5e jaar ziteen en die kunnen geen Frans. Of mensen zoals ik die geen Frans en niet goed Duits kunnen.

    maar dan heb je ook geen duits. (op de basisschool dan)


    Alis volat propriis

    Zaitsev schreef:
    Sommige mensen kunnen niet goed Engels, Duits of Frans. Denk dat het daaraan ligt. Ik geloof dat Engelse verhalen wel worden toegestaan omdat een flink aantal mensen wel Engels kunnen, maar met Duits en Frans wordt het al wat lastiger, omdat Engels gewoonweg meer ingeburgerd is dan die twee talen.

    Denk ik...


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    twiddict schreef:
    (...)
    maar dan heb je ook geen duits. (op de basisschool dan)

    Klopt,maar hier in het zuide hoor je vaak duits op straat enzo dus kunne veel mensen hier duits. Daarom vergeet ik het altijd.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Stuiterbal schreef:
    Omdat de mods Nederlands, Engels en Duits kunnen lezen. Maar andere talen (ik noem maar wat: Turks, Tsjechisch, Russisch whatever) niet kunnen lezen. Dus dan kan er ook niet gecontroleerd worden wat er geschreven wordt.

    Inderdaad, kan je dus gewoon gaan vloeken, mensen uitschelden,... zonder dat er iets aan gedaan kan worden.


    If you had never come out of the blue, I would've stay