• Yeeeesh! Eindelijk na 8 jaar mag ik mijn kamer weer helemaal gaan verbouwen. Alleen nou is het heel typisch dat ik niet weet hóe ik hem wil verbouwen. Dus ik wil aan jullie vragen: hoe zien jullie slaapkamers eruit? Of wat vind je mooi?


    it's so empty living behind these castle walls

    Aangezien ik obsessed ben door music & bepaalde artiesten, hangt mijn kamer vol posters, en staan er veel cd's op de kast.
    Kleur muren : grijs/oranje, maar zou het liever groen hebben.

    Mijn slaapkamer is blauw met een rode hartjesstreep.
    Een muur is helemaal rood en daar zitten sterren en vlinderspiegels + Naambordje van mijn straat.
    Mijn bed staat in het midden van mijn kamer en mijn kasten enzo aan de ene kant en mijn Tv en Computer aan de andere kant.
    En het is niet echt opgeruimd. (krul)

    En heel veel Justin Bieber posters en 3 Chris Brown posters, 50cent Spandoek & Lil' wayne poster. :9~

    [ bericht aangepast op 14 mei 2010 - 16:35 ]


    Smiling but close to tears.

    Mijn kamer is best wel saai.
    Maar ik wil graag mijn kamer opnieuw verven/behangen. En dan zou ik graag één muur willen met fotobehang, zoals dit. En dan de rest van mijn kamer in het lichtblauw of wit verven.
    En dan mijn meubels versieren met felle kleuren. Zoals bijvoorbeeld oranje bollen op mijn kleerkast spuiten, een felgekleurd dekbed...
    En dan leuke versieringen nog, zoals spiegels en leuke posters (:
    Het kunnen misschien ideeën zijn? (:


    Never run out of reasons to smile...

    Mijn slaapkamer is niet zoveel bijzonders. De muren zijn donkerblauw en op het plafond heb ik glow in the dark sterren geverfd :Y) -is leuk als je gaat slapen trouwens- Maar verder heb ik gewoon wat meubels erin staan. Niet veel soeps dus.
    Maar een strand/zee thema is leuk (krul)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Up schreef:
    Mijn slaapkamer is blauw met een rode hartjesstreep.
    Een muur is helemaal rood en daar zitten sterren en vlinderspiegels + Naambordje van mijn straat.
    Mijn bed staat in het midden van mijn kamer en mijn kasten enzo aan de ene kant en mijn Tv en Computer aan de andere kant.
    En het is niet echt opgeruimd. (krul)

    En heel veel Justin Bieber posters en 3 Chris Brown posters, 50cent Spandoek & Lil' wayne poster. :9~



    Haha, pretty dope. (:


    I've got your back like a bra strap.

    Lough schreef:
    Mijn slaapkamer is niet zoveel bijzonders. De muren zijn donkerblauw en op het plafond heb ik glow in the dark sterren geverfd :Y) -is leuk als je gaat slapen trouwens- Maar verder heb ik gewoon wat meubels erin staan. Niet veel soeps dus.
    Maar een strand/zee thema is leuk (krul)
    Joh, dat is ook gaaf! Allemaal bandlogos waar ik fan van ben ofzo op het plafond schilderen ;o


    it's so empty living behind these castle walls

    Mijne is groen en blauw met een rattenkooi kast, en ik zou een hoogslaper willen zodat ik bureau eronder kan doen en een tafel en zitzak en tv erin kan zetten, maar ik mag niet :(

    Die ik nu heb is zwart-wit-zilver, maar ik vind hem nogal saai.

    En die bij mijn moeder wordt creme met bloemetjes, en een poster van een rode zonsondergang (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Cherryz schreef:
    Mijne is groen en blauw met een rattenkooi kast, en ik zou een hoogslaper willen zodat ik bureau eronder kan doen en een tafel en zitzak en tv erin kan zetten, maar ik mag niet :(
    Geloof me, hoogslapers zijn echt niet zo leuk als ze lijken. Ik heb schuine muren in mijn kamer dus ik heb maar 2 plekken waar ik mijn bed neer kan zetten :/


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik heb twee slaapkamers (ouders zijn gescheiden)
    Die bij mijn vader heeft twee olijfgroene muren + twee appelblauwzeegroene muren. En mijn deuren zijn azuurblauw. Daar staat gewoon een bed, nachtkastje en een kleerkast in
    Bij mijn moeder is er 1 muur oranje (de schuine muur, mijn beds hoofdeinde staat daar onder, niet tegen de muur iets meer naar 't midden van de kamer) en de rest wit (we huren dat appartement). Ik heb een gitaar staan, een lange neonbuis. Een nachtkastje met een glitterlamp op. Groot tweepersoonsbed (van de vriend van mijn ma xD), zitzak (die eerst beneden stond maar daar is geen plaats meer voor, hij is van mij dus daarom staat hij op mijn kamer). Knuffels, ja serieus, badeenden heb ik ook overal op mijn kamer staan. En natuurlijk veel rommel. Aan de ene muur hangen posters van acteurs + films. Boven mijn bed een mooie zwart wit poster. Ik heb ook nog kadertjes op hangen en een schilderij. Mijn prikbord hangt onder de foto's van mijn vrienden/familie
    Weet je probeer gewoon dingen op te hangen waar je waarde aan hecht en zo. Zo wordt je kamer uniek

    [ bericht aangepast op 14 mei 2010 - 16:55 ]


    Live life limitless.

    Mijn kamer is roze met donkerpaars. Alle muren zijn zegmaar schuin gesplitst, dus bij elke muur is één deel roze en één deel paars. Ik heb een kleine inbouwkast, en zo'n leuk bureau wat omhoog loopt =). Voor de rest een poster van Victoria Frances en eentje met wolven en een meisje (geen foto, maar meer een soort fotomanipulatie). Ook heb ik fotolijsjtes aan mijn muur hangen en een hele grote poster van Londen met zo'n rode bus en dan de rest zwart-wit. Ik heb ook nog heel veel zelfgemaakte dingen hangen, zoals tekeningen & ik heb ook letters uitgeknipt en daar quotes van gemaakt die op mijn muren hangen. Ehm, ik heb ook nog een leuk kleed om het wat gezelliger te maken en een klamboe =). Misschien is dat voor jou ook wel leuk?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Mijn kamer is wit, wat donker, en er staan houten meubels in, die mijn vader allemaal zelf heeft gemaakt. Verder heb ik wat eigen spulletjes erin staan, die het wat opvrolijken.

    Zelf zou ik graag willen dat ik geen schuine muur had gehad, zodat ik een hemelbed met een quilt en heel veel kussentjes er neer kon zetten en een extra raam.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2010 - 17:03 ]


    Think before you act.

    Mijn kamer is echt saai. (cat)
    Een muur is limegroen, en de rest wit. Aan een kant zitten mijn ramen en de deur naar het balkon. Verder hangt mijn halve kamer vol met posters en heb ik lichtbruine meubels en limegroene/aquablauwe spulletjes. En dat is het (cat)


    Hope goes lost but never dies.

    Lucide schreef:
    Mijn kamer is wit, wat donker, en er staan houten meubels in, die mijn vader allemaal zelf heeft gemaakt. Verder heb ik wat eigen spulletjes erin staan, die het wat opvrolijken.

    Zelf zou ik graag willen dat ik geen schuine muur had gehad, zodat ik een hemelbed met een quilt en heel veel kussentjes er neer kon zetten en een extra raam.
    Nouja, ik heb dus schuine muren en een hemelbed, dus ik kan mijn bed er ook niet tegenaanzeggen ofzo. En ik kan trouwens ook geen andere meubels tegen die muren aanzetten. Het suckt echt vind ik, maar het geeft wel een knus gevoel.


    it's so empty living behind these castle walls

    Radiance schreef:
    Mijn kamer is roze met donkerpaars. Alle muren zijn zegmaar schuin gesplitst, dus bij elke muur is één deel roze en één deel paars. Ik heb een kleine inbouwkast, en zo'n leuk bureau wat omhoog loopt =). Voor de rest een poster van Victoria Frances en eentje met wolven en een meisje (geen foto, maar meer een soort fotomanipulatie). Ook heb ik fotolijsjtes aan mijn muur hangen en een hele grote poster van Londen met zo'n rode bus en dan de rest zwart-wit. Ik heb ook nog heel veel zelfgemaakte dingen hangen, zoals tekeningen & ik heb ook letters uitgeknipt en daar quotes van gemaakt die op mijn muren hangen. Ehm, ik heb ook nog een leuk kleed om het wat gezelliger te maken en een klamboe =). Misschien is dat voor jou ook wel leuk?
    Dat met die Quotes is wel een leuk idee! Thanks.


    it's so empty living behind these castle walls