Ik heb twee slaapkamers (ouders zijn gescheiden)
Die bij mijn vader heeft twee olijfgroene muren + twee appelblauwzeegroene muren. En mijn deuren zijn azuurblauw. Daar staat gewoon een bed, nachtkastje en een kleerkast in
Bij mijn moeder is er 1 muur oranje (de schuine muur, mijn beds hoofdeinde staat daar onder, niet tegen de muur iets meer naar 't midden van de kamer) en de rest wit (we huren dat appartement). Ik heb een gitaar staan, een lange neonbuis. Een nachtkastje met een glitterlamp op. Groot tweepersoonsbed (van de vriend van mijn ma ), zitzak (die eerst beneden stond maar daar is geen plaats meer voor, hij is van mij dus daarom staat hij op mijn kamer). Knuffels, ja serieus, badeenden heb ik ook overal op mijn kamer staan. En natuurlijk veel rommel. Aan de ene muur hangen posters van acteurs + films. Boven mijn bed een mooie zwart wit poster. Ik heb ook nog kadertjes op hangen en een schilderij. Mijn prikbord hangt onder de foto's van mijn vrienden/familie
Weet je probeer gewoon dingen op te hangen waar je waarde aan hecht en zo. Zo wordt je kamer uniek
[ bericht aangepast op 14 mei 2010 - 16:55 ]
Live life limitless.