• Even serieus, is er een vogel los bij haar? Ik heb het over een meisje uit mijn klas, Beau. Ze is niet goed wijs. Op netlog zijn haar foto's erg raar. Ze lijkt niet op het meisje die ze op haar profiel laat zien. Dus ik ga vragen waarom ze er zo anders uitziet op haar netlog-foto's. Zij zegt; 'Ja, ik zie er anders uit met make-up.' Oké, goed dan. Ik laat het rusten. Ze leent de pen van mijn vriendin. Terwijl ze die pen even leent, stopt ze die pen in haar mond, knabbelt ze er steeds op enzo.. En dan maakt ze die pen kapot door er steeds op te bijten. En het schoonste van al, ze gaf de pen niet terug en gebruikt die nu zelf. Lol. Dan neemt ze de lat van het meisje wat naast haar zit en ligt ze erop te kribbelen, zonder wat ze zeggen tegen het meisje wat naast haar zat. En dan, jaja, breekt Beau de lat in twee, en ja, ze houd de lat gewoon. Ze heeft trouwens ook mijn rekenmachine gestolen. Als ik haar aanspreek daarover loopt ze snel weg of negeert me gewoonweg. Als ik haar bij haar schouders neem roept ze altijd een leerkracht en heb ik het weer. En nou komt het.. Een meisje uit onze klas, Mauranne (heerlijke meid) hackt haar netlog omdat zij het niet eerlijk vond dat Beau fake-foto's van "haarzelf" op netlog zette. Dus op Beau's netlog gaat ze tegen iedereen zeggen van; Wil je verkering met mij? of Wil je s*xen, ik doe het gratis. En van die dingen.. Ik vond dat Mauranne dat goed had gedaan. Klinkt gemeen, maar je zou het begrijpen als je Beau kende. Beau komt er wel achter, maar ze weet niet wie het heeft gedaan, en verwijderd haar netlog zo snel mogelijk. Maar ze heeft haar lesje nog steeds niet geleerd, ze faked mij. Mijn kleding, de manier hoe ik praat, mijn gedrag, mijn msn-nicknaam en foto's. En ze laat mij en mijn vriendin gewoon niet met rust. Dan komt ze naar me toe en geeft me zo'n 'heupstootje' en begint dan de praten, terwijl ik op mijn gemak met vriendinnen stond te praten. Ik maar luisteren, wat moet ik anders doen? Dan gaat ze eindelijk weg. Ik neem "wraak" en geef haar ene heupstoot. Word ze plots boos. Dan heb je even van wtf? Dat doet ze nou altijd. Soms komt ze plots tussen mij en mijn vriendinnen staan en begint ze te praten. En hoe rot ik ook doe. Ze begrijpt de hint niet. Ik haat haar. Eigenlijk vind niemand haar fijn, sinds dat met netlog. En ze verspreid altijd roddels over iedereen! Van leraren tot leerlingen. Even serieus.. is ze uit de andere kant geboren, ofzo?

    Iemand nog zoiets?

    [ bericht aangepast op 12 mei 2010 - 15:42 ]


    All this dampness is damp.

    Weird o_O
    Nee ;x


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Raar o_O
    Maar wat die Mauranne doet, hoe leuk het ook mag zijn voor jullie, het is toch niet goed.
    Ik zou gewoon zeggen dat je haar niet mag, dan kan ze er niet omheen draaien :]


    Alis volat propriis.

    Dat hacken vind ik wel net iets te ver gaan hoor, maar je kunt haar gewoon beter negeren. Als ze hersens heeft laat ze je wel met rust.

    En hoe bedoel je, aan de andere kant geboren. Uit de anus van haar moeder of zo? x'D


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Trekvlek schreef:
    Dat hacken vind ik wel net iets te ver gaan hoor, maar je kunt haar gewoon beter negeren. Als ze hersens heeft laat ze je wel met rust.

    En hoe bedoel je, aan de andere kant geboren. Uit de anus van haar moeder of zo? x'D


    Ach, ik vond het net goed zitten. Want ze had op netlog verkering met een jongen (die ze niet in real kende) en stel nou dat die jongen erachter kwam dat Beau er veel anders uitziet op haar foto's dan in het echt? Dude, dat doet pijn. Ik spreek uit ervaring omdat een jongen dat met mij heeft geflikt.

    Ja, dat bedoel ik. (':


    All this dampness is damp.

    zielig.


    They call me dr. phil