• om het boek Private Peaceful te lezen. Wauw, dat is echt een prachtig boek, echt serieus.
    Hij is wel Engels (misschien is ie ook Nederlands te verkrijgen?) en hij gaat over de Eerste Wereldoorlog.
    Voor de liefhebbers.(krul)
    BAM.


    _O_


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik heb het effe gehad met engelse boeken , moest er 7 lezen voor school (krul)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Pietje, jij ging toch nog een verhaal schrijven over een soldaat? (baby)

    Edit: Lijkt me best interessant, maar ik wil nog twee oorlogsboeken lezen, waaronder het dagboek van Vassili Zaitsev x]
    Lijst wordt langer en langer.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2010 - 18:48 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Pietje, jij ging toch nog een verhaal schrijven over een soldaat? (baby)

    Edit: Lijkt me best interessant, maar ik wil nog twee oorlogsboeken lezen, waaronder het dagboek van Vassili Zaitsev x]
    Lijst wordt langer en langer.

    Ghehe, ja I know. Alleen dat idee is geschrapt, ik heb een ander idee bedacht over de eerste wereldoorlog. Ik maak er binnenkort een topic over met waarom ik dit heb gekozen. [:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    In het Nederlands is dat boek er ook: Soldaat Peaceful. Ghaha :3


    Only losers can act the way you do

    Hmm, ik vind de eerste wereldoorlog niet zo interessant, de tweede wel. Niet echt wat voor mij :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hé, dat is een jeugdboek. Het lijkt echt mooi. :3 Misschien kan ik dat lezen voor mijn boekbespreking. :9~

    [ bericht aangepast op 10 mei 2010 - 18:53 ]


    Only losers can act the way you do

    Virtus schreef:
    Hé, dat is een jeugdboek. Het lijkt echt mooi. :3 Misschien kan ik dat lezen voor mijn boekbespreking. :9~

    Ja tooooooooch. [:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb het niet zo voor oorlogsverhalen. :3


    None but ourselves can free our minds.

    L0VEDRUNK schreef:
    (...)
    Ghehe, ja I know. Alleen dat idee is geschrapt, ik heb een ander idee bedacht over de eerste wereldoorlog. Ik maak er binnenkort een topic over met waarom ik dit heb gekozen. [:

    Oh gelukkig, ik dacht dat het helemaal van de baan was O_o


    No growth of the heart is ever a waste