• wie hebt idee voor nieuw kapsel voor my..

    in fb van my staan genoeg foto's als je wilt weten hoek eruit zie
    het mag helaas NIET geverfd worden xl maar goe da boei nu ff niet

    ik mag mis. wel extensions mr dan moet ik de helft of meer zelf betalen.. x3


    We can only learn to love by loving.

    Hebt dan NIEMAND 1 idee xl


    We can only learn to love by loving.

    een rechte pony bij jou lijkt me wel leuk
    ja of extentions
    verder zou ik het ook niet weten xD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Ik denk dat jij iig iets moet doen met een pony. En als je er echt niet uitkomt dan ga je gewoon naar een paar verschillende kappers en vraag je ze wat zij denken dat goed staat.
    Ik ben jaloers! Ik moet mn extensions helemaal zelf betalen >.< Maar neem je clip-ins of laat je ze inbranden ?


    Bored.

    Ik denk dat jij iig iets moet doen met een pony. En als je er echt niet uitkomt dan ga je gewoon naar een paar verschillende kappers en vraag je ze wat zij denken dat goed staat.
    Ik ben jaloers! Ik moet mn extensions helemaal zelf betalen >.< Maar neem je clip-ins of laat je ze inbranden ?


    ^^ ik denk clipins want inbranden lykt me dus nix.. en is duurder.. x3 << tog ? x3


    We can only learn to love by loving.

    Ik denk dat jij iig iets moet doen met een pony. En als je er echt niet uitkomt dan ga je gewoon naar een paar verschillende kappers en vraag je ze wat zij denken dat goed staat.
    Ik ben jaloers! Ik moet mn extensions helemaal zelf betalen >.< Maar neem je clip-ins of laat je ze inbranden ?


    ^^ ik denk clipins want inbranden lykt me dus nix.. en is duurder.. x3 << tog ? x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    ^^ ik denk clipins want inbranden lykt me dus nix.. en is duurder.. x3 << tog ? x3

    Uhu, inbranden kost bij mij ongeveer 750 Euro en het blijft maar 6 weken zitten >.<


    Bored.

    (...)
    Uhu, inbranden kost bij mij ongeveer 750 Euro en het blijft maar 6 weken zitten >.<

    dan gak mr voor clip-ins x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    dan gak mr voor clip-ins x3

    Goed idee x']


    Bored.