• Haaii <3.

    Nou ik ga nog eens een nieuwe Serie beginnen waar sommige onder jullie op gestemd hebben dat hij moest komen. Hier al een voorproefje ervan ^^.

    Een meisje is geboren uit de buik van de moeder van Georg Listing die nu ongeveer 4 jaar oud is. Het meisje krijgt de naam Jéléna. Ze heeft een supergoede band met haar broer en wanneer haar broer bevriend geraakt met Gustav Schäfer en Bill en Tom Kaulitz is het alsof de wereld voor haar instort. Georg is nu 15 jaar en Jéléna is er 11. Doordat haar broer zoveel met die 3 andere jongens omgaat is het alsof hij Jéléna helemaal vergeet en dat raakt haar hard. Haar moeder en vader staan op het punt te scheiden waardoor het nog moeilijker word om verder te gaan dus besluit ze haar tassen te pakken en weg te lopen naar een beter huis waar iedereen wél aandacht heeft voor haar. Als Georgs moeder en vader en Georg zelf dát te weten komen storten hun werelden in. Overal doen ze pogingen om haar te vinden, bellen de polite, hange fliers op,... maar niets helpt. Ongeveer 5 jaar later is Jéléna opgegroeit tot een bloedmooie vrouw en woont ze bij een 'lieve' man. Altans dat denkt ze want als ze te weten komt adt hij haar wil gebruiken voor vanalle viezigheden loopt ze weer weg. Jéléna zwerft rond door de straten van Berlijn totdat ze een oude bekende tegen het lijf loopt. Georg. Ze herkent hem meteen en vliegt hem om de nek. Georg hrkent haar niet en weet écht niet wat er gebeurt. Ze legt alles uit en hij is superblij hem te zien. Als Jéléna weet dat hij nogaltijd met Gustav, Bill en Tom omgaat blijft ze koppig doen. Totdat ze verliefd word op 1 van hun 3...

    En dan hiet de rollen ^^


    Bf Tom : BEZET [SweetWishes]
    Bf Bill : BEZET [LOLLIPOPX3 maar dan wél met mij echte naam xD]


    En dit moet ik van je weten :

    Naam :
    Leeftyd :
    Karakter :
    Rol :
    Likes :
    DisLikes :
    Waarom die rol :
    Hobby's:
    Muziek :
    Styl :
    Plaatje :
    Tekstje :


    Renee, vul dat ding ook ff in hea ;)

    EN ALS JE EEN TITEL WEE, KAN JE DIE DAN OOK FF ZEGGEN (A)


    xxx

    Naam : Ilse

    Leeftyd : 18

    Karakter : lief, eigenwijs, koppig, zorgzaam, eerlijk, zegt wat ze denkt

    Rol : vriendin Georg

    Likes : paarden, muziek, schrijven, tekenen, lol maken en gek doen

    DisLikes : huppels, liegen, achterbaksheid, meeloopgedoe

    Waarom die rol : Omdat de andere jongens al bezet zijn :P en Georg gewoon erg leuk is natuurlijk :D

    Hobby's: paardrijden, schrijven, muziek, tekenen, leuke dingen doen met vrienden

    Muziek : Tokio Hotel (duh), voor de rest gewoon rock!

    Styl : eigen stijl

    Plaatje : http://i304.photobucket.com/albums/nn186/uncoofbe/scenehairstyles.jpg

    Tekstje : Hey, ik ben Ilse, 18 jaar. Ben gek op paarden, tekenen, muziek en schrijven <3. Voor de rest ben ik erg eerlijk en zeg ik snel wat ik denk. Soms kan ik mensen daar wel mee kwetsen, maar dat bedoel ik niet zo! Want eigenlijk ben ik gewoon heel erg lief :)

    Dat was het... xx


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Maak dat mee o_O

    Normaal schiet iedereen direct op een rollen topic en nu nog geen 1 reacte o_O

    Whoops iets te laat hiermee xD

    Naam :Raquel

    Leeftyd : 16

    Karakter :lief,betrouwbaar,hyper,eerlijk,koppig

    Rol :Vriendin Gustav

    Likes :muziek,milkshake's,foto's,nijntje,gustav =]

    DisLikes : crocs,fake's,vliegen met het vliegtuig,als mensen haar niet geloven

    Waarom die rol : Omdat Gustav sexy is ^^

    Hobby's:shoppen,zingen,BMX,foto's maken,lol hebben met vrienden

    Muziek : Punk/Rock maar soms ook wel Hip-hop

    Styl :haar eigen

    Plaatje :http://s252.photobucket.com/albums/hh31/scenequeenbby/scene%20girls/?action=view¤t=l_117f1147468373e4b6920194a099e960.jpg

    Tekstje :Hi mensen ! Mijn naam is Raquel en ik leef al 16 jaar op deze kleine Planeet. Ik ben een meisje die geniet van het leven en die haar eigen zin doet. Verder hou ik wel van die girly dingen,maar soms doe ik stiekem ook wel aan BMX wat eigenlijk niet bij mij zou passan als je me zou zien. Ik kan niet zonder muziek,ik heb het gewoon nodig. Dit ben ik ;] Hope you like me =] xxx


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Woow
    Nog maar 2 mensen o_O

    Naam :
    Nickita
    Leeftyd :
    18
    Karakter :
    altijd vrolijk
    Rol :
    Bf Gustav
    Likes :
    Coctail`s
    DisLikes :
    Huppelkutten
    Waarom die rol :
    Omdat ik dat nooit ben geweest
    Hobby's:
    Skaten en graffiti
    Muziek :
    Rock
    Styl :
    Skater/emo
    Plaatje :
    http://farm3.static.flickr.com/2144/2478857636_8a083b3014.jpg
    Tekstje :
    Halo mijn naam is nickita ik ben 18 jaar
    Ben de beste vriendin van Gustav we kennen elkaar al zinds de kleuterklas
    We vertellen elkaar meestal onze geheimen
    we hebben met elkaar maar zie hem steeds minder omdat hij met zijn band bezig is enzo
    maar dat acepteer ik wel en als hij mijn hulp nodig heefd sta ik altijd voor hem klaar
    Maar ik moet nu gaan wand mijn telefoon gaat af dus mzzl(K)


    You can't touch music but music touch you

    KOMOP IK HEB DIE ROLLEN NODIG!

    Naam : Renee
    Leeftyd : 15
    Karakter : Lief, Grappig, Aardig, Soms wat Bitchy & zorgzaam.
    Rol : Vriendin Tom en BF hoofdrol.
    Likes : Bigsun Glasses/Kleren/HelloKity/Kleurtjes/Red Bull/BacardiLemonCola.
    DisLikes : WannaB's/Huppelkutten & Chocolade.
    Waarom die rol : Okay nou ik wil de rol omdat mij deze serie super leuk en mooi lijkt en ik hem zeker ga maken en het dan ook vet is als ik mezelf terug zou lezen!
    Hobby's: Dansen/Shoppen/Gitaar spelen/Zingen/Schrijven & Leuke dingen doen met vriendinnen.
    Muziek : Avril Lavigne/Within Temptation/The Jonas Brothers/Kelly Clarkson/ Fall Out Boy/Nena/Greenday/Coldplay/30 Seconds to mars & Sammy Deluxe.
    Styl : Scene Queen<3
    Plaatje : Komt zo<3!
    Tekstje : Hi i'm Renee. En ik ben 11 jaar oud. Ik heb een super vriendin zij noemt; Jéléna met haar deel ik echt alles. We kennen elkaar al vanaf dat we geboren waren. Ik doe wat ik wil en mensen hebben daar meestal geen problemen mee. Ookal mogen mensen me vaak niet omdat ik zogezegd 'anders' ben dan de rest!Nouja zelf vind ik dat het niet om uiterlijk maar innerlijk gaat maar sommige mensen zien dat nou eenmaal niet. Verder ben ik lief, grappig, aardig, soms wat bitchy & zorgzaam de meeste mensen vinden mij te zorgzaam omdat ik meer aan anderen denk dan aan mijzelf! Nou nu moet ik gaan want Jéléna roept me we gaan winkelen!

    xoxo




    I do not hook up.

    Naam :
    lyla
    Leeftyd :
    17
    Karakter :
    nomaal, chill out denk om je bloed druk :P
    Rol :
    maakt niet uit, mag je zelf kiezen welk rol je me geeft :D
    Likes :
    muziek,
    DisLikes :
    vroeg op staan.
    Waarom die rol :
    jij mog kiezen weet je nog.
    Hobby's:
    drummen en chille
    Muziek :
    rock screem metal
    Styl :
    visuel kei
    Plaatje :
    http://farm4.static.flickr.com/3272/2504137569_b5d6a55f71.jpg
    Tekstje :
    heey, ik ben dus lyla. ben 17 jaar oud.
    ik heb een chill leven. ken georg omdat ie bij mij in de straat woond. als ie thuis is trappen we lol whaha:D wij 2 samen gaat ook niet altijd goed. 2 debielen bij elkaar dus met de rest kan ik ook wel lachen. maar dude moet nu gaan wand zou naar de bios gaan :D

    Kom op mensen reageer hier op en krijg een sexy rol ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Waha idd wat xNIJNTJE zegt ^^

    Weetj, ik snap het écht neiet! Normaal vliegen mensen daarop als vliegen op stront en nu heb ik geen succes :S

    Woow, wat een vergelijking. Vliegen hierop als vliegen o stront xD

    whaha ja..Maybe zijn de mensen een beetje dood hier buiten 0o MENSEN REAGEER NOU EENS !! Dank u [A]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Of anders kies ik zelf mensen (puh)

    Je heb gelijk LOLLIPOPX3 normaal is het vechten om die rollen


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Maar, Siverx, jij hebt toch al die rol ^^