• aangezien er nu ineens allemaal mensen zijn die toevallig ook 6september een meeting organiseren is het misschien handig om onze meeting naar en andere datum te verplaatsen?
    ik zou het erg fijn vinden dat als dit gebeurd, jullie willen meehelpen om onze meeting een supermeeting te maken door niet op dezelfde dag een meeting te plannen. ¬¬

ik wil graag weten of jullie dit een goed idee vinden, en laat dan ook meteen de datum weten die jij t liefst hebt! =]

Oeh ja. Ik zou die dag sowieso naar Rotterdam gaan met een vriendin, maar dan wilde ze roepen naar jullie FUCK TOKIO HOTEL, en nog meer xD. Maar ehm als het een andere datum is dan kan ik ook. :Y) wel lullig btw dat iedereen op die zelfde datum meeetings organiseert.

You'd took my breath but I'll survive.

best lullig ja. en kzie ook GB berichten enz bij mensen over een meeting 6sept ergens.. en dan is t ook bijna t zelfde bericht als int topic -.-'

Maar is er geen van die twee in belgie en de andere in nederland? of ben ik nu verkeerd:o
    anders is er toch geen probleem :o

If you had never come out of the blue, I would've stay

ja.. die ene is in belgie en nog een in friesland [die was er wel al eerder] en nog ergens in nl een..

maar ook in belgie.. veel mensen uit NB enz gaan dan toch liever naar belgie =o