Ik had een tijdje geleden een topic geopend over Eva*. Eva zit in een kliniek voor mensen met een depressie/eetstoornis. Zij heeft het dus allebei. Daar gaat het nu niet helemaal om, het gaat om iets anders.
Ze is –zover dat kan- verslaafd aan joints geworden. Ze heeft daar van iemand een keer een joint gehad en toen vond ze het niets. Nu is ze iedere dag aan het blowen, ongeveer twee joints per dag. Ik ben er vandaag achter gekomen, ze belde me heel erg stoned op en vertelde het. Volgens mij wilde ze het niet vertellen en zou ze dat ook niet gedaan hebben als ze helemaal clean was.
Door haar medicijnen wordt het ook nog verergerd, dat effect van die joint.
Ik voel me nu zo ontzettend kut en ik loop de hele tijd te janken. Mijn ouders weten het, maar gaan niet doorbellen naar haar ouders omdat ik dat niet wil. Ze had het mij in vertrouwen verteld en ik mocht het aan niemand door vertellen, maar ik kan dit gewoon allemaal niet aan. Ik ben ook maar een mens en ik kan ook niet alles op mijn schouders dragen. Ik kan af en toe ook er helemaal doorheen zitten en geen problemen meer aan kunnen.
Het lijkt gewoon af en toe alsof ik nooit uit de problemen, alsof ik nooit gelukkig kan zijn. Iedere keer als ik denk dat ik alles heb, tenminste bijna alles, dan gaat alles weer kapot. Ik haat dit gewoon, dit hele kutleven kan barsten wat mij betreft.
* Naam vervangen i.v.m. privacy
[ bericht aangepast op 28 april 2010 - 23:00 ]
Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.