• halootjes
    ik studeer humane wetenschappen met als keuzevak (kinder-tiener)pyschologie, hebben we dus de opdracht om zoveel mogelijk mensen te helpen en daar een opstel over te schrijven over hoe je ze geholpen hebt. maar hoe moet je iemand helpen als je in een gemeente woont waar alleen grote mensen wonen(serieus ik ben hier de enige die jonger is dan 25). dus als iemand een probleem heeft over wat dan ook dan mag je me altijd pb'en. nee ik gebruik je niet als proefkonijn ik wil je héél graag helpen als er iets mis is (anders had in niet voor humane wetenschappen gekozen natuurlijk)

ps: ik vernoem geen namen in mijn opstel

xXx

Change, the only good thing in this world.

Waar moet je mensen dan mee helpen zoal?

Queen of Hell is my name

tiepmiep95 schreef:
    Waar moet je mensen dan mee helpen zoal?

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Euhm, je kan het natuurlijk hier proberen, maar er is niet zo heel veel kans dat mensen je openlijk hun problemen gaan vertellen Niet beledigend bedoelt, maar bv door privé redenen Je kunt het beter op sites kijken naar mensen die problemen hebben en er echt mee zitten, die graag geholpen Willenworden. Daar kun je altijd mensen/kinderen helpen. Zo kun je je verslag schrijven, en hun helpen (:

-Hoop dat deze reactie geholpen heeft?-
    X.

Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

Waarom moet jij DAT doen? o.O -volgt ook humane en heeft meestal pure theorie-

So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

Ik zou graag willen helpen, maar ik blijf toch liever bij mijn vertrouwde personen waar ik mijn problemen mee deel. Ik kan namelijk niet zomaar een onbekende mij laten helpen, het spijt me.

your eyes are like stars in the night.

oke geef me een reden een hele goede om mijn verhaal te vertellen?

Some angels have no wings.

xTWINNIES schreef:
    Waarom moet jij DAT doen? o.O -volgt ook humane en heeft meestal pure theorie-

sb college is uitleg 1 en de tweede dat ligt dus aan mijn leerkracht die is echt zo hard voor ons we moeten het ene project en opstel na het andere doen

axially schreef:
    (...)

sb college is uitleg 1 en de tweede dat ligt dus aan mijn leerkracht die is echt zo hard voor ons we moeten het ene project en opstel na het andere doen

Geen zin om bij ons naar school te komen? Wij hebben de allercoolste gedragsleerkracht ter wereld :Y)

So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

Cannabis schreef:
    Euhm, je kan het natuurlijk hier proberen, maar er is niet zo heel veel kans dat mensen je openlijk hun problemen gaan vertellen Niet beledigend bedoelt, maar bv door privé redenen Je kunt het beter op sites kijken naar mensen die problemen hebben en er echt mee zitten, die graag geholpen Willenworden. Daar kun je altijd mensen/kinderen helpen. Zo kun je je verslag schrijven, en hun helpen (:

-Hoop dat deze reactie geholpen heeft?-
    X.

ja hoor maar daar heb ik ook al met mensen 'bezig' geweest maar ja sommige tieners hebben echt proffesionele hulp nodig die ik hun niet kan bieden

Hiphopqueen schreef:
    oke geef me een reden een hele goede om mijn verhaal te vertellen?

dat moet je voor jezelf uitmaken of je het wel wilt vertellen maar ik zal altijd luisteren (ook als mijn opstel gedaan is)