FRIKKIN AWESOME IDEE! Ik ga deze storie sowieso volgen, of ik nou een rol krijg of niet :333
Rol: superheld, jongen
Naam + achternaam: Jason Droia
Leeftijd: 16
Karakter: Jason is meestal een rustige jongen in de buurt van mensen die hij niet kent. Als je hem beter leert kennen, komt hij helemaal los. Jason is muzikaal, creatief en snel boos. Ook is hij best slim, sommige mensen zouden hem omschrijven als de ideale jongen, maar hij is alles behalve dat. Hij houdt van lol maken met zijn vrienden, maar die hebben het de laatste tijd laten afweten. Jason lijkt een normaal leven te hebben, maar door het observeren van het leven, de stad en mensen ziet hij wat er gaat gebeuren. Hij ziet dat de stad een superheld nodig heeft en hij voelt zich geroepen om dat te zijn. Zijn zwakke punt is zijn dierbaren, niemand moet aan hen komen of ze maken hem erg boos.
Foto: Jason
Superhelden naam: Element
Beschrijving kostuum: Het kostuum is paars van kleur met zwarte banden. Hij draagt er zwarte laarzen onder en bindt zijn zwaard op zijn rug. Op zijn borst staat een kleine bescheiden E. Ook draagt hij een zwart met paars masker. Geen cape.
Wapen: Jason gebruikt niet graag wapens, omdat hij veel kan doen met zijn gedachten. Maar als hij dan toch moet, gebruikt hij het liefst een zwaard of een gummiknuppel.
Specialiteit (bijv; zwaardvechten, gericht schieten, afleiding, explosieven maken): Zoals al is gezegd, kan Jason veel met zijn gedachten. Hij kan bijvoorbeeld door middel van telekinese voorwerpen optillen met alleen zijn gedachten. Veel van zijn vrouwelijke (en sommige mannelijke) vijanden zijn snel gecharmeerd van hem. hij verleidt mensen snel.
ik had verkeerd gelezen bij specialiteit :x
heb je dit idee gekregen nadat je de film kick-ass hebt gezien?
[ bericht aangepast op 29 april 2010 - 14:00 ]
''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''