• Hello ;')

    Ik word zo gek van een meisje! Gister was ik even op msn, en een jongen spreekt mij aan. Dat kim ( namen worden veranderd vanwege privacy ) zijn ex mij na wou doen. Dat Kim het weekend op msn was gekomen met de zelfde msn naam+ plaatje als ik. En dat ze foto's op hyves zet, wat precies op mij lijkt. Ik vond haar al verdacht doen, want ze voegde me eerst toe op msn, en ineens was ze heel aardig tegen me. Terwijl ze mij niet eens goed kende. En nu doet ze alles precies zoals ik. Ik vind dat echt te ver gaan hoor! :x Je gaat toch niet iemand zijn msn naam + plaatje nadoen? o.o Hoe zielig ben je dan. Ik ben er ook echt heel kwaad over, want ik kan daar gewoon niet tegen. Ik ben ik. En zij is zij. En ik wil geen wannabe henriëtte hebben o.o Ze moet gewoon haar zelf zijn, maarja =.=

    Wat vinden jullie hiervan.
    Zelf ook zoiets meegemaakt?


    Sometimes it's best not to care.

    Blokkeer haar gewoon, zodat ze je niet meer na kán doen. En nee, nog nooit zoiets meegemaakt :'D

    Predictable schreef:
    Blokkeer haar gewoon, zodat ze je niet meer na kán doen. En nee, nog nooit zoiets meegemaakt :'D


    Kan ik wel doen. Maar ik wil eerst een uitleg van haar, waarom ze zo doet. Want mijn msn naam, en mijn stijl is voor mij iets heel persoonlijks, na mijn verleden enzo. Daaarom kan ik er ook zo slecht tegen. =o


    Sometimes it's best not to care.

    Ik vind dat zij jou een beetje begint te faken, ze moet gewoon zichzelf zijn en niet anders voordoen.


    your eyes are like stars in the night.

    zwaar kansloos zo zie je maar weer je zelf zijn is moeilijk.


    Some angels have no wings.

    Poseidon schreef:
    Ik vind dat zij jou een beetje begint te faken, ze moet gewoon zichzelf zijn en niet anders voordoen.


    Ja idd. =.=
    Straks komt ze er achter dat ik op quizlet zit. Gaat ze ook even een account faken. o.O
    Echt sneu.


    Sometimes it's best not to care.

    Embrace schreef:
    (...)

    Ja idd. =.=
    Straks komt ze er achter dat ik op quizlet zit. Gaat ze ook even een account faken. o.O
    Echt sneu.

    Dan krijgt ze mooi een ban, heb je daar geen last meer van. -he, dat rijmt. lol-


    your eyes are like stars in the night.

    Gewoon iets van zeggen?
    haha, dat had ik ook met m'n nichtje.


    Smiling but close to tears.