Ik zit met een groot probleem en ik kom er maar niet uit, dus ik heb besloten om het met andere te delen in de hoop dat ik er meningen over krijg en beter voor mijn beslissing kan staan.
Ik ging vorig jaar [ nja, eigenlijk nog dit jaar maar ik heb nu natuurlijk vakantie] naar een mooie grote Privé school 25 kilometer bij mij vandaan. Ik zat daar in een internaat en ik heb het fantastish naar mn zin gehad daar. Maar,ik zat nu in het 11de jaar, en er is geen jaar 12 op onze school ,omdat het anders te groot word. De ouders van de kinderen uit mijn klas waren het daar niet mee eens en hebben bij het bestuur beklaagd om een 12de klas te maken. Nu zijn ze daar druk mee bezig,en het is bijna rond.
Nu komt mijn probleem. Ik kan ervoor kiezen op m'n kostschool te blijven, maar dan kom ik in een klas met meisjes die wel zeggen dat ze 15 zijn, maar zodra ze hun mond open trekken kom je dr achter dat die blonde kop niet gebleek is en ze de mentaliteid van een 7 jarige heeft. Mijn vrienden die ik vorig jaar heb gemaakt, willen niet meer terug naar deze school, onder andere om die reden en omdat wij [ dan heb ik het over de Skaters/rockfiguurtjes en Hiphoppertjes] het hele jaar zijn geterroriseerd door een racistishe sadishe leraar [ zonder overdrijven]. Ik kan ook kiezen naar een publieke school te gaan, waar de lessen zijn zoals op een Amerikaans HighSchool, dus minder fijn als op Privet High, maar ik zie wel mijn vrienden, kom met mensen van mijn leefdtijd, met ook de hersens van die leefdtijd en [heel belangrijk] ik kan mijn vriendje vaker zien.Ik zou heel graag willen weten wat jullie er van denken, en een uitgebrijding mening/advies/reactie achterlaten, want ik zal mn god niej weten wat ik moeten doen...
HELP!HELP!HELP!HELP!HELP!HELP!HELP!HELP!HELP!HELP!HELP!
Laat ajb een reactie achter.
(H)Lots of Love. Jessey
Nee, jou Kop is Kermis...