• http://www.quizlet.nl/stories/19272/the-clique/


    heb en nieuwe storie :''D


    waar et over gaat.

    Stel je eens voor: je zit op een Amerikaanse privéschool waar één megapopulaire meid de touwtjes in handen heeft. Samen met drie anderen vormt zij "the Clique", het meest populaire kliekje van de hele school. Je zou er alles voor doen om daar bij te horen. Alles....'



    En dan verschijnt Claire Brown. op het toneel, het nieuwe meisje uit Florida: Gap-overall van twee jaar geleden en foute schoenen. Duidelijk niet uit Clique-hout gesneden. Helaas voor Claire woont zij met haar ouders en broertje in het gastenverblijf op het enorme landgoed van de familie Block, tot zij een eigen huis hebben gevonden. Claire krijgt het nog moeilijk. Maar met een beetje geluk en een hoop sluwe plannetjes gaat ze 't redden. Misschien.Roddels, ruzie, de mooiste kleren en het duurste mobieltje: dat is waar het allemaal om draait in de Clique.



    1e hoofdstuk staat er al hoop dat jullie et wat vinde
    :$



    succes ;x


    Dress me, I'm your manne-quin

    Veel te Gossip-Girl achtig voor mij (voor zover ik die serie ken :x) maar succes met promoten!


    No growth of the heart is ever a waste

    the clique is ook en boek en daar is ook en film van x''D
    maar thx x]


    Dress me, I'm your manne-quin

    Tis wel goed, maar je kan beter met hoofdletters schrijven enzo. Dat leest beter ;D


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    okej :'']


    Dress me, I'm your manne-quin