• Oke ik ben weer terug bij af het ging echt goed, school me cijfers maar ben vandaag weer ingestort, ik moest naar de dokter en heb bloed laten prikken. ik voelde me steeds minder moe, maar nu ben ik weer helemaal in verweggiestan met beter woorden waarschijnlijk gaan der maanden overheen. en het stomme is er was niks aan de hand.

    sirieus ik kan wel janken.

    en sorry als het niet nuttig is maar moet het kwijt.


    Some angels have no wings.

    Hormonen, heeft iedereen zo vaak, dat je kan gaan huilen zonder reden. Don't worry (:
    Uithuilen kan helpen, maar als je dat niet wilt, kan je ook vrolijke liedjes gaan opzetten.

    ik bedoel met ingestort janken huilen en flauwvallen o.0/


    Some angels have no wings.

    Hiphopqueen schreef:
    ik bedoel met ingestort janken huilen en flauwvallen o.0/

    Nou, misschien is je bloeddruk te laag? Als dat zo is, moet je zout gaan eten.

    ik heb bloed laten prikken en ik hoort morgen de uitslag. maar in iedergeval het gting zoo goed alles nu ineens gewoon terug bij af :|


    Some angels have no wings.

    Hiphopqueen schreef:
    ik heb bloed laten prikken en ik hoort morgen de uitslag. maar in iedergeval het gting zoo goed alles nu ineens gewoon terug bij af :|

    Je bloed nemen kan je ook gewoon zelf --'

    Misschien slaap je te weinig?.
    Dat probleem heb ik ook, ik slaap te weinig daardoor voel ik me dagelijkst beroerd. Vandaag ben ik bijvoorbeeld toen ik om 4 uur thuis kwam direct in mijn bed gaan liggen en ik ben pas net weer wakker.
    Dus misschien moet je meer slapen.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Misschien moet je rustiger aan doen, minder doen, een dagje in bed blijven liggen en slapen. Ook al kan je het niet, gewoon proberen. Even bijtanken.


    Your make-up is terrible

    Je bloed nemen kan je ook gewoon zelf --'


    nee niet zoo maar ze gaan onderzoeken waarom het zoo is enzo.


    Some angels have no wings.

    Misschien valt het allemaal nog wel mee.