• Gister moesten alle bovenbouwers. Dansen, en ja hiphop dansen. :]
    En ik moest dus dansen en ik moest beginnen en toen was ik vergeten wat ik moest doen, dus ging ik maar heel raar dansen. De leraren op onze school zijn stom, maar ze regelen wel leuke dingen op school.

    Bij wie op school is dat nog meer.. :Y)


    I hope you die :3

    Bah, ik vind dansen stom D:

    Wij moesten in de 2e stijldansen. En in de 3e ballet ofzo, maar toen was ik er gelukkig niet:Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    wij moeten niet echt dansen voor de school dansen
    met gym moesten we wel een danslesje geven maar dat was alleen voor de klas dus dat was niet zo erg want iedereen faalde echt heel hard

    [ bericht aangepast op 17 april 2010 - 10:56 ]


    Het komt wel goed schatje <3

    Dat dansje was eigenlijk best wel leuk.. :']
    Waren allemaal nigga's en dan een blanke skater. :Y)


    I hope you die :3

    Wij moeten voor de klas, met LO wel dansen, en ook zelf een dansje in elkaar steken, dus dat is wel leuk ^^ Gelukkig zijn twee goede vriendinnen van mij echt heel goede dansers :Y)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Mijn school organiseerd heel veel dingen in de richting van toneelspelen/dansen enzo, maar dat is de reden waarom ik voor die school heb gekozen :3


    it's so empty living behind these castle walls

    Haha leuk x]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Oh, fijn!!!! Ik hou van dansen!!!!!!
    Wij mogen nooit dansen voor school...:(dus stiekem ben ik nu toch wel een beetje jaloers op jou...;):D

    Wij hebben een keer Scala Dance Project gehad. En cultuurklas krijgt sowieso dansles. En op projectdagen hebben sommige klassen danslessen. Maar, SDP is het enige met dansen dat ik ooit heb gedaan op school :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Wij hebben op de maandag podium lessen. Dat is Drama, zang, muziek en dans samen. Heel erg leuk. Dus ja, wij hebben ook dans. Dat is twee uur lang. :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Owh owh owh.
    En in de pauze. moesten we die dans uitvoeren want er kwamen allemaal mensen omdat de onderbouw een presentatie moest doen.
    En toen moest de bovenbouw die dans uitvoeren. :]


    I hope you die :3

    oeh ik zou willen dat wij dat hadden


    love is in the air... but i can't fly