• Ik heb een dik probleem ik wil naar het concert van justin bieber maar zij wil niet mee. Ik ben natuurlijk te jong om alleen te gaan en kaartjes zijn onbetaalbaar.plus er zijn geen kaartjes te krijgen!

    [ bericht aangepast op 16 april 2010 - 10:32 ]

    Concert. Heeft ie al genoeg liedjes voor een whole concert dan ?

    OT : gewoon blijven zeuren, ik mocht ook eerst neit naar muse en 30seconds to mars, en nu mag ik wel. [ondanks dat ik zelf wel wat moest betalen.]


    Live life like a raver.

    Eh, als je geen kaartjes kan krijgen, zal je dat concert gewoon moeten vergeten?


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Als er geen kaartjes meer zijn, wat is dan het probleem? Dat kan je dus sowieso niet.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Tsja, als er geen kaartjes zijn ... hij komt waarschijnlijk nog wel eens terug, dan ben je ouder en mag je vast wel :')

    Sid schreef:
    Eh, als je geen kaartjes kan krijgen, zal je dat concert gewoon moeten vergeten?


    Tanya is de beste.

    je zal dus niet meer knn gaan als er geen kaartjes meer zijn, maar die komt heus wel nog is terug.

    L0VEDRUNK schreef:
    Als er geen kaartjes meer zijn, wat is dan het probleem? Dat kan je dus sowieso niet.

    Sid schreef:
    Eh, als je geen kaartjes kan krijgen, zal je dat concert gewoon moeten vergeten?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hahah lol :') Ik dacht eerst: Blijven zeuren tot je mag of je er gewoon bij neerleggen, maar je zegt zelf dat er geen kaartjes meer zijn? Wat is het probleem dan? Zoals VersaEmerge zegt: hij komt heus nog wel eens terug hoor.

    [ bericht aangepast op 17 april 2010 - 15:11 ]