• Ik ben van 3 tot 8 mei in de Veluwe! Dus dat wordt geen verhalen update etc. & ik moet 2 uur ongeveer in de auto zitten en we zitten in een gebouw in het bos. Daarnaast gaan we (naja het is meer kiezen.) Naar de Apenheul, Juliana Toren en nog wat dingen. Dus hopelijk wordt het superleuk! We gaan ongeveer met 30 man heen en alle honden gaan ook mee! (Ja, dat is ons kerstcadeau van de verzorgboerderij). Met z'n allen een mid week op de Veluwe.
    Iemand daar ooit geweest?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Toevallig had ik dat gebied Veluwe voor vandaag moeten leren voor de topografie :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    Toevallig had ik dat gebied Veluwe voor vandaag moeten leren voor de topografie :'D


    Haha, lol.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Jaaaa.
    Alleen wij gingen voor een dag van die fietsen huren en daar fietsen, was echt super leuk.
    Toen had ik echt een lekkere fiets, maar opeens was ie weg. ]: Een ander iemand had hem gepakt. En ik had een lekker zit plekje gevonden in het gras daar, haha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Uh ja met school vaker. Is wel leuk :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik woon op de veluwe ^^


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik zit daar vanaf 29 april tot 6 mei in de buurt :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben wel vaker ergens op de Veluwe wezen kamperen. Vond het altijd wel leuk :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Next schreef:
    Ik woon op de veluwe ^^


    Me 2 (:


    I love Marshawk

    Dat park is gewoon geniaal. Met die fietsen (nerd) En dan nog willen mijn ouders daar wandelen 8D


    SLOAN.

    Nog nooit geweest.
    Veel plezier!.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Mijn tante woont daar. (nerd)
    Maar wel leuk, veel plezier! 8D


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik woon ook op de veluwe. Ik woon in Epe dichtbij apeldoorn. Als je het bordje Zwolle volgt binnen door dan kom je vanzelf bij mij uit. :Y)

    Nee! Hihi, ik denk nog steeds dat het eruit ziet als een veld met heel hoog gras en een oneindig uitzicht. Geen idee hoe ik daar nu weer bij kom (krul)


    we are radio hysteria

    Toen ik klein was gingen we ook altijd naar de Veluwe. En dan ook dagjes uit naar de Apelheul enzo. Ik heb als kind daar zo van genoten. Ik zit van 30 April tot 6/7 mei in Turkije.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Jaa ik zooo vaak D:
    Ik ga in de meivakantie naar Overijssel (:


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.