oke
ik was net op die forum van geesten en daat ze iemand,
hahahahaha klopgeesten is iets heel anders dan normale geesten klopgeesten maken mensen ZELF. ja mensen... die komen voort uit jezelf. Als jij je altijd maar op zit te fokken over waar je bang voor bent, veel stress hebt, verdriet hebt, dan ga jij dat een plekje geven, maar wordt die plek steeds groter. Op een gegeven moment laat die los en gaat die je lastigvallen, als geest. Een klopgeest doet waar jij het meeste bang voor bent. Hij trekt je uit bed. zorgt dat je als je slaapt rode striemen krijgt, zorgt dat jij hele rare dingen ziet als jij in de spiegel kijkt of in de weerspiegeling van het raam, of zelfs áchter het raam. Maar een klopgeest is niet iets wat er zomaar is gekomen. Dat heeft iemand opgeroepen. Als je ervan afwilt, moet je midde in je kamer gaan staan en als je hem in je buurt voelt, keihard schreeuwen dat hij weg moet gaan. Met heéle vaste stem: "GA WEG, JE BENT HIER NIET GEWENST. IK HEB JE NIET NODIG. IK WIL DAT JE NU VERTREKT." of iets in je eigen woorden. Waar jij je prettig bij voelt.
Dit heb ik letterlijk gekopieërt x'D
maar nu ff sirieus: zij krijgt dus sneeën als ze slaapt:O
en in dat stukje staat,als je hem in je buurt voel rope dan dat hij weg moet gaan.
maar dat ik juist het probleem! zij voelt dat niet bij haar gebeuren die dingen gewoon!
Weeten jullie geen andere manier ofso ?
Reageer Alsjeblieft als je het weet!
don't Worry...Be gay.