• Ja, fijn. Dan belooft je beste vriendin dat ze morgen iets met je gaat doen, zegt ze om kwart voor negen de avond ervoor dat ze niet mag. Fijn hoor, nu had ik me verheugd om nog eens iets met haar te doen ~ sinds dat echt al lang geleden is ~ zegt ze dat ze niet kan.
    Soms erger ik me dood aan haar, unf.

    Arg, wat vervelend voor je (flower)

    vind ik ook irritant als een vriendin op het laatste moment zegt dat ze niet kan. maar stiekem stel ik zo een dingen ook altij duit en doe ik het zelf 'x'


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    UNCOMMON schreef:
    Arg, wat vervelend voor je (flower)


    Tanya is de beste.

    Ja, ik snap wat je bedoelt maar op een of andere manier maakt ze dat altijd weer goed :')


    Happiness hit her like a train on a track

    Icebear schreef:
    Ja, ik snap wat je bedoelt maar op een of andere manier maakt ze dat altijd weer goed :')

    Ja, altijd. Weet je? Bijna altijd als we afspreken dan komt er iets tussen of mag ze niet of zo. Dan wordt je die excuses best zat
    -niet aanvallend bedoelt tegen jou of zo (:

    had ik ook vandaag! Echt stom!


    Alis volat propriis

    Een vriendin van mij heeft dat ook, dan zegt ze dat ze mag, en hebben wij dan (met de rest van onze vriendinnen) al heel de dag gepland "nzo, blijkt dan dat ze het eigenlijk nog niet gevraagd had en dan niet mag...Best wel klote jha !


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik ben ook zo en dat haat ik serieus aan mezelf. Ik kan gewoon op zo'n vlak mijn belofte gewoon niet houden en ik weet niet waarom.

    [ bericht aangepast op 11 april 2010 - 20:48 ]


    Let the Night embrace you

    Da's echt vervelend! Maar zij kan er niks aan doen toch?


    we are radio hysteria