• Kijk, ik dacht net laat ik eens even kijken op die Nederlandse Fanfiction site en dat leek me best wel leuk om me daar ook aan te melden, dus heb ik al die dingen zitten invullen klik ik op aanmelden en komt er te staan: Melding: Synchronisatie succesvol uitgevoerd! Maar nu krijg ik geen bevestigingsmail binnen en kan ik me ook niet inloggen --'.

    [ bericht aangepast op 10 april 2010 - 22:59 ]

    Ik kan je niet helpen, ik zit niet op FanFic.. ;x


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik heb me ook aangemeld, maar ik hoefde geen mail te krijgen. Gewoon inloggen en klaar.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heroic schreef:
    Ik heb me ook aangemeld, maar ik hoefde geen mail te krijgen. Gewoon inloggen en klaar.


    Bij mij lukt dat niet ><

    Sid schreef:
    Ik kan je niet helpen, ik zit niet op FanFic.. ;x


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Confused schreef:
    (...)

    Bij mij lukt dat niet ><


    Mss moet je eens hulp vragen aan Rutger ofzo (als het na een tijdje nog niet gaat). Die heeft fanfic toch ook 'gemaakt'?


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Sid schreef:
    Ik kan je niet helpen, ik zit niet op FanFic.. ;x


    Nee, ik blijkbaar ook niet voorlopig x')

    Blessed schreef:
    (...)

    Mss moet je eens hulp vragen aan Rutger ofzo (als het na een tijdje nog niet gaat). Die heeft fanfic toch ook 'gemaakt'?


    Ja, daar twijfel ik dus over of hij dat ook heeft gemaakt of niet. x)

    Confused schreef:
    (...)

    Ja, daar twijfel ik dus over of hij dat ook heeft gemaakt of niet. x)


    Dat denk ik wel hoor :X


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Het forum is daar iedergeval heel saai.:Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb er wel een account, maar ben er nagenoeg inactief. Dat heeft een aantal redenen, want ik heb het vermoeden dat Fanfic haast als een frontlinie tegen Quizlet wordt gebruikt. En daar hoef ik niks van.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Ik heb er wel een account, maar ben er nagenoeg inactief. Dat heeft een aantal redenen, want ik heb het vermoeden dat Fanfic haast als een frontlinie tegen Quizlet wordt gebruikt. En daar hoef ik niks van.


    Hoe bedoel je (ben wat dom vandaag)?
    Ik dacht dat de sites goed samenwerkten?


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Blessed schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je (ben wat dom vandaag)?
    Ik dacht dat de sites goed samenwerkten?

    De mods daar pleitten in een topic voor sfeerverbetering en dat als dit niet gebeurt, men een 'tweede Quizlet' tegemoet ging.
    Ik mag die frontlinie wat overdreven uitdrukken, maar ik persoonlijk heb de sfeer hier als buitengewoon tolerant ervaren, vergeleken met wat men op andere forumsites neerkalkt.
    Maar goed, elke mening voor zich :] Ik zeg niet dat het een slechte site is.


    No growth of the heart is ever a waste