• ik slaap de laatste tijd alleen maar slecht altijd als ik op mijn slaapkamer ben heb ik een gevoel alsof er iemand op mijn slaapkamer is en dat mij bekijkt op een avond schrok ergens wakker van van een soort getik ik luisterde aandachtig en het leek net of iemand op mijn bureau zat te tikken , en laatst leek het net of er iets tegen mijn gezicht liep te blazen terwijl mijn raam dicht stond ook had ik een droom , ik was in het ouderlijke huis van men opa en oma , mijn opa is ongeveer 2 jaar geleden overleden . ik zat op de bank in de woonkamer naast de bank stond een stoel waar men opa op zat tegen over mijn opa zat men andere opa die is 12 jaar geleden overleden , en naast mij zat de oma van mijn moeder , die oma heb ik nog nooit ontmoet en het was helemaal stil in de woonkamer .

    vandaag had ik ook wat raars mee gemaakt ik zat op de fiets en er kwam een oude man op me af , ik volgde hem met men ogen en recht voor men neus verdween hij gewoon .

    wordt ik nou gek en verbeeld ik me dit allemaal , of kan het echt zo zijn dat ik geesten ga zien en voelen ?


    ''We’ve all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on. That’s who we really are.

    Ja, je bent krankzinnig
    jk ;3
    Ik zou het niet weten (:

    Het kan wel,maar als je ze al ziet. Van je droom kan een herinnering zijn of dat ze zo iets willen zeggen. Van op die fiets het kan zijn dat je toen gewoon niet aan het opletten was en aan het dagdromen. Ik ken niets van geesten voelen/zien. dus ik kan je niet helpen.

    je geeft al info over je 2 jaar geleden overleden opa, dus daar zit ze zelf aan te denken.
    miss is het dat wel?
    dont freak.


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Het kan zijn dat je die dingen in je kamer gewoon had verbeeld. Ik had vroeger soms dat ik mijn moeder mijn naam hoorde roepen, terwijl ze weg was. Gewoon verbeelding. (maar daarvoor ben je ook niet meteen gek)


    VIP - Very Important Penguin

    Dat heb ik nou ook. Ik ben 's nachts slapeloos, daarom kan ik ook niet slapen zonder een nachtlampje. Misschien een tip? Het kan ook altijd de wind zijn, of misschien heb je muizen in huis? Maar gek, ben je niet.


    All this dampness is damp.

    1 lange zin
    dat is scary, ik denk dat je geesten kan zien/voelen.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.