ik slaap de laatste tijd alleen maar slecht altijd als ik op mijn slaapkamer ben heb ik een gevoel alsof er iemand op mijn slaapkamer is en dat mij bekijkt op een avond schrok ergens wakker van van een soort getik ik luisterde aandachtig en het leek net of iemand op mijn bureau zat te tikken , en laatst leek het net of er iets tegen mijn gezicht liep te blazen terwijl mijn raam dicht stond ook had ik een droom , ik was in het ouderlijke huis van men opa en oma , mijn opa is ongeveer 2 jaar geleden overleden . ik zat op de bank in de woonkamer naast de bank stond een stoel waar men opa op zat tegen over mijn opa zat men andere opa die is 12 jaar geleden overleden , en naast mij zat de oma van mijn moeder , die oma heb ik nog nooit ontmoet en het was helemaal stil in de woonkamer .
vandaag had ik ook wat raars mee gemaakt ik zat op de fiets en er kwam een oude man op me af , ik volgde hem met men ogen en recht voor men neus verdween hij gewoon .
wordt ik nou gek en verbeeld ik me dit allemaal , of kan het echt zo zijn dat ik geesten ga zien en voelen ?
''We’ve all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on. That’s who we really are.