Sinds juni 2009 ken ik M via Omegle. Echter hebben we sinds november 2009 intensief msn-contact. We hebben al vanaf de kerstvakantie geprobeerd af te spreken, maar steeds was er wel iets (sneeuw/motorproblemen bij hem). Dit is zo’n zes keer voorgekomen. Steeds nam ik initiatief om iets af te spreken, dus na zes keer liet ik het initiatief bij hem liggen. En bij Pasen zou hij langskomen, alleen had hij mijn adres niet. Ik heb op hem zitten wachten, maar hij kwam maar niet en liet ook niks weten. Toen kwam hij in de namiddag op msn en vertelde dat hij motorvrienden was tegengekomen en omdat zijn mobiel leeg was, kon hij mij niet bellen om te vragen waar ik woonde. Toen had ik het helemaal gehad met hem, aangezien ik me verheugd op dat hij eindelijk zelf initiatief had genomen en zou langs komen.
Naderhand heb ik ook besloten om geen contact meer met hem te hebben. Mijn ouders willen hem niet meer, aangezien hij mij dit zeven keer geflikt heeft, om een afspraak niet na te komen, met zulke “smoesjes”. Het heeft me veel moeite gekost, aangezien we een goede band hadden opgebouwd in al die maanden. Hij heeft zijn zwakke kanten verteld en dat vond ik heel moedig. Maar nu sprak hij zonet mij aan op msn.
En nu weet ik nu niet wat ik moet doen, aangezien ik eigenlijk geen contact meer met hem wilde n.a.v. de niet doorgegane afspraken, maar alsnog heb ik de drang om met hem te praten, omdat hij best speciaal voor me is.
Wat moet ik doen?
Edit:
Ik weet dat hij heel verlegen is. Bij zijn vrienden valt het mee, maar hij heeft ook nog nooit een serieuze relatie gehad i.v.m. zijn verlegenheid.
Niet alleen mijn ouders, maar ook mijn vriendinnen zeggen het, dat hij het me niet waard is.
Ik wil iedereen al bij voorbaat bedanken om jullie advies, aangezien mijn gehele omgeving zegt, dat ik hem moet dumpen. En jullie hebben hier een open blik voor.
[ bericht aangepast op 10 april 2010 - 19:02 ]
Think before you act.