• Ik krijg voor gym bijna elke week 2 cijfers.
    We hebben gewoon zoveel cijfer dat het niet meer in onze agenda past. Je kan geen onvoldoende halen min. een 6


    FBI U.S.A. story

    Ik heb daar eigenlijk geen last van. Ik schrijf mijn cijfers ook nooit op. xD Zie ik wel op mijn rapport. :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wij krijgen alleen een onvoldoende, matig, voldoende of goed. 2 keer per periode.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    wij krijgen ok maar 2 keer per periode een cijfer


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Wij moeten onze cijfers niet in onze agenda schrijven, dat staat in ons rapport.
    (wij krijgen om de 2 weken een rapport = een weekrapport x.x)


    I found myself in Wonderland.

    woooww minstens een 6?!!!
    wij moeten met gym eggt moeite doen om een 6 te halen! en als je geen 6 gemiddeld staat aant eind van t jaar... ö


    Pop ate my heart.

    Giggle schreef:
    Wij moeten onze cijfers niet in onze agenda schrijven, dat staat in ons rapport.
    (wij krijgen om de 2 weken een rapport = een weekrapport x.x)

    WTF zow vaaak!! Ö


    Pop ate my heart.

    Wij krijgen 3 x per jaar een cijfer voor gym,
    bij ons rapport,
    Dus dat is extreem weinig vergeleken met 2 cijfers per week voor gym XD

    xx


    wth.

    Gym is gwn zot saai.
    De leraar wil nooit iets voortonen.
    Hij rookt, drinkt, en doet geen sport.
    En die geeft dn gym????


    Doel van het leven? Het bereiken van geluk en materiele rijkdom!

    Ik schrijf mijn gympunten niet op, dan zou ik te veel onvoldoendes op mijn puntenkaart hebben (krul)

    Chill dat jullie geen onvoldoende kunnen krijgen. Maar dan maakt het toch ook niet uit dat je zoveel cijfers krijgt? Ik zou ze niet allemaal opschrijven.
    -


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    dat is eigenlijk ontzettend debiel, als je toch geen onvoldoende kan halen heeft het toch geen zin.


    express yourself

    Ik haat gym. We krijgen niet heel veel cijfers opzich, maar meestal haal ik niet hoger dan een 6,5.

    [ bericht aangepast op 11 april 2010 - 11:35 ]


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Wij krijgen vlak voor ons rapport even iets op een punt, maar thats all.


    Tanya is de beste.

    Ik mag niet gymen, dus heb ik vast ook geen cijfers daarvoor ;]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Oké.


    your eyes are like stars in the night.