• een paar mensen uit mijn klas, proberen mij te vervelen door te zeggen dat ik bijna vreemd was gegaan met nieuwjaar, maar ik had toen een vriend. maar ik weet niet of ik dat nu wel moet geloven enzo, want ik weet er zelf eigenlijk niks meer van, en jaa.. ik loop nu best wel een met een vervelend gevoel, wantja dadelijk heb ik dat bijna gedaan, en dan had ik mijn vriend pijn gedaan. wat moet ik nu doen? en ja, het is een tijdje terug, maar ze begonnen ervandaag weer over...

    Herinner je je echt hélemaal niets meer, dan moet je toch al veel op hebben gehad. Vraag het aan die persoon waar je dan zogezegd iets mee gedaan zou hebben en zeg dat je het echt serieus wilt weten, omdat je het zelf niet meer herinnert.


    Tanya is de beste.

    Pliena schreef:
    Herinner je je echt hélemaal niets meer, dan moet je toch al veel op hebben gehad. Vraag het aan die persoon waar je dan zogezegd iets mee gedaan zou hebben en zeg dat je het echt serieus wilt weten, omdat je het zelf niet meer herinnert.


    I hope you die :3

    Pliena schreef:
    Herinner je je echt hélemaal niets meer, dan moet je toch al veel op hebben gehad. Vraag het aan die persoon waar je dan zogezegd iets mee gedaan zou hebben en zeg dat je het echt serieus wilt weten, omdat je het zelf niet meer herinnert.


    I need you like a heart needs a beat

    Pliena schreef:
    Herinner je je echt hélemaal niets meer, dan moet je toch al veel op hebben gehad. Vraag het aan die persoon waar je dan zogezegd iets mee gedaan zou hebben en zeg dat je het echt serieus wilt weten, omdat je het zelf niet meer herinnert.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Pliena schreef:
    Herinner je je echt hélemaal niets meer, dan moet je toch al veel op hebben gehad. Vraag het aan die persoon waar je dan zogezegd iets mee gedaan zou hebben en zeg dat je het echt serieus wilt weten, omdat je het zelf niet meer herinnert.


    None but ourselves can free our minds.

    Pliena schreef:
    Herinner je je echt hélemaal niets meer, dan moet je toch al veel op hebben gehad. Vraag het aan die persoon waar je dan zogezegd iets mee gedaan zou hebben en zeg dat je het echt serieus wilt weten, omdat je het zelf niet meer herinnert.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Hmm, ik weet niet. Het lijkt me nogal een rare/irritante situatie. Het kan zijn dat die mensen dat maar zeggen om je te plagen, als ze weten dat jij er niets meer van weet. Nja, ik zou er eigenlijk niet meer over inzitten, het is al 4maanden geleden..


    -

    de mensjes moeten zich er neit mee bemoeien ! het zijn tog jouw zaken ? ;s en dan nog.. het is tog al gebeurd.. je kan het neit meer veranderen.. en ik denk ook dat ze je alleen maar plagen. ;s ik snap dat het een kut gevoel is.. maar praat er met een vertrouwens persoon over.. dan komt het vast wel goed.. [met vertrouwens persoon bedoel ik gewoon een goede vriendin.;)]


    Life is a beautiful struggle

    Ik herinner me ook niks meer van oud&nieuw:X
    Je moet 1 van de mensen die dat heel de tijd roep, apart nemen en dan vragen of diegene jou écht vreemd heeft zien gaan

    [ bericht aangepast op 8 april 2010 - 23:12 ]

    sorry ik zie nu pas, dat ik ongeveer hetzelfde heb gezegt als de andere:$