Het klinkt lullig, maar het is zo. Ik begin een hekel aan een vriendin van mij te krijgen omdat ze zich totaal bemoeit met mij en mijn andere vriendinnen. Die vriendin, laten we haar Kim noemen, kent mijn andere vriendinnen niet eens zo goed. Kim heeft een x film met ze gekeken en verder heeft ze nooit met ze afgesproken en hebben ze alleen over MSN contact. Kim heeft verkering met een jongen uit mijn klas, maar woont zelf in een dorp 20 km verderop. een x in de twee weken woont ze is hier, in Borne, omdat ze gescheidden ouders heeft. Mijn vriendinnen worden gek van Kim, gewoon omdat ze doet alsof ze hun beste vriendin is, met alles bemoeit en over iedereen een mening heeft zonder diegene te kennen. Ik begin me ook te ergeren aan Kim ; ze verteld geheimen door, praat enkel nog over haar vriendje en zeikt me de oren van mijn hoofd. Ik ben er gewoon eerlijk gezegt klaarmee, ze moet haar eigen vrienden zoeken Ik ken haar 'vrienden' ook wel maar ik ga toch ook niet met hun de hele tijd plakken.
Dus wat te doen tegen irritante vriendinnen?
We can only learn to love by loving.