• Ik wil eruit..Want ik ben bang dat ik het ga verpesten..Ik krijg ne te horen dat ik na de vakntie niet meer zovaak achter de computer mag van wege mijn cijfers-.-Ik mag nog wel maa nie vaak meer.Ik ben bang dat ik jullie dan niet genoeg kan helpen:S Het spijt me heel erg!Ik had er veel zin in..(huil)


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ga je wegvan Quizlet?

    NEEE!! JIJ MAG NIET WEGGAAN (huil)

    BLIJF BLIJF BLIJF BLIJF BLIJF !!!!

    Ga je wegvan Quizlet?

    NEEE!! JIJ MAG NIET WEGGAAN (huil)

    BLIJF BLIJF BLIJF BLIJF BLIJF !!!!

    Nee ik ga niet weg,Maar ik kan er nog maar heel weinig op..Ik had samen met 7 meisjes een profiel en we zouden een verhaal schrijven,maar dat kan dus niet..(huil)


    Pictures fade away, but memories are forever

    Kan toch wel?
    Je mag niet veel op de pc he?
    Wel als je de tijd gebruikt die je krijgt voor aan dat verhaal te werken dan kan dat toch :)

    Kan toch wel?
    Je mag niet veel op de pc he?
    Wel als je de tijd gebruikt die je krijgt voor aan dat verhaal te werken dan kan dat toch :)

    Ja, dat kan,Maar ik vind het gewoon zo kut..Ik kan niet zonder quizlet,Hier zijn heelveel aardige mensen en het was altijd zo gezellig..Ik wil godverdomme niet-.-(huil)


    Pictures fade away, but memories are forever

    Nee je mag niet weg gaan(huil)(huil)


    Live life limitless.

    Uhm... als je heel goed leert en je HW op school maakt mag je van je ouders langzamerhand vakaer op de pc.

    Protesteer, ga in hongerstaking, dreig ermee weg te lopen, eender wat maar zorg dat je hier op Quizlet blijft anders zal ik eens eenhartig woordje met je ouders gaan praten ^^

    Uhm... als je heel goed leert en je HW op school maakt mag je van je ouders langzamerhand vakaer op de pc.

    Jaa eerst moet ik het bewijzen,Want mijn 1e jaar ging niet echt goed..Ik mocht op het nippertje naar de 2e klas..En eeuh Dit jaar is het belangrijkst ; O


    Pictures fade away, but memories are forever

    Protesteer, ga in hongerstaking, dreig ermee weg te lopen, eender wat maar zorg dat je hier op Quizlet blijft anders zal ik eens eenhartig woordje met je ouders gaan praten ^^

    Jij bent Lieef^^


    Pictures fade away, but memories are forever

    Haha
    Dankje
    Maar dat wist ik al :P

    [/ego]

    Inderdaad Annelies is lief, maar komaan je moet er bji blijvn


    Live life limitless.

    Yeah ik ben lief :D Dankje iedereen die me lief vind:)

    MAAR THxSUNSHINE moet erbij blijven echt waar!

    Ik zou het echte ereg vinden, maar als je het zelf wilt.. Dan moet ej het maaar doen ):

    Ik zou het echte ereg vinden, maar als je het zelf wilt.. Dan moet ej het maaar doen ):


    Ja daar heb je wel een punt


    Live life limitless.

    Maar vinden jullie het dan niet erg,dat ik minder tijd heb voor het verhaal?


    Pictures fade away, but memories are forever