• HA, lief van je dat je hierop klikt.
    Nou, ik moet voor biologie ene leerzaam seksspel maken. -I know-
    En nu moet ik 'Stel Je Voor' vragen maken, alleen I'm clueless.
    Voorbeeld:
    Stel je voor: je hebt al twee jaar een vriend/vriendin, maar de seks wordt steeds slechter. Je houdt nog wel van hem/haar. Wat is de beste manier om de seks te verbeteren?

    Antwoord: Praat er met elkaar over. Niets is beter dan een open relatie. Misschien is hij/zij zich er niet van bewust.

    Zo'n vraag moet het dus worden.
    Alsjeblieft, kan ieeeeeeeemand me helpen? Het moet om de emotionele kant van een relatie gaan, of een relatie krijgen. ;D
    DANKU.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Geez, wat een opdracht x'D
    Ik weet niet, sorry ;ó Wel veel succes ^-^


    Alis volat propriis.

    Welke opdrachten krijg jij op school ö.
    Maar dus vb omgekeerd dat de seks wel goed is,maar dat hij je bedriegt. Of dat zijn karakter toch niet is wat je had verwacht/dacht.

    Ik weet momenteel niets meer,zal eens nadenken.

    iets over vreemdgaan of over een vervelende tik die hij/haar heeft tijdens de seks ofzo xD


    DUDE! Get a life!!!

    Sommige mensen schamen zich voor hun lichaam tijdens seks.
    Kan dat ook?
    Lol.


    I've got your back like a bra strap.

    Stel: je houdt van kinky seks, maar durft hiervoor niet uit te komen omdat je bang bent voor de reactie van je vriend(in). Hoe dit het beste aan te pakken?


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik moest voor biologie een maandverband proef doen xD Super smerig. Die seks onderwerp is echt vervelend, weet toch alles al wat er verteld wordt.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ghehe, thanks guys. Ik heb die van Zaitsev, ELECTROshit en die van Flawless gebruikt, ghehe.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?