• Ik ging vandaag voor het eerst - toen ik zes was deed ik het drie keer toen had ik er genoeg van - in mijn leven geskateboard. Dude, ik ben een natuurtalent. Nee grapje, ik weet wel dat skateboarden leuk is. En ik kan al vooruit en sturen en van een bergje af, yay.

    Edit: Ik ging wel twee keer op mijn bek, in slowmotion. Deed best wel zeer, maar ik leef nog

    [ bericht aangepast op 5 april 2010 - 21:07 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Kun jij een ollie? Het lukt mij namelijk nog steeds niet & it's annoying as hell O_o


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Kun jij een ollie? Het lukt mij namelijk nog steeds niet & it's annoying as hell O_o


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Mijn broer heeft mij leren skateboarden sinds mijn 6e. Ikdoe het nu alleen niet meer zo vaak =D


    You can run but not hide

    Zaitsev schreef:
    Kun jij een ollie? Het lukt mij namelijk nog steeds niet & it's annoying as hell O_o

    Na een keer skaten lukt dat niet hoor, je moet eerst je board goed onder controle hebben etc.

    Maar ik heb wel geleerd hoe je hem moet doen en hem geoefend. Met je achterstevoet duw je zeg maar je skateboard omhoog en dan spring je..

    Oké, ik ben slecht in uitleggen ><


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Skateboarden is zo simpel :]


    I hope you die :3

    Haha, cool!


    Never run out of reasons to smile...

    Ik kan beter waveboarden dan skateboarden. Dan kan je namelijk beter draaien en je richting bepalen xd.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hauntedsoul schreef:
    Skateboarden is zo simpel :]

    Niet als je het nog nooit hebt gedaan ;']


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.