• Mijn computer is vanmiddag letterlijk ontploft. Er kwam allemaal rook uit, en toen viel de stroom uit. Dus ik ben al mijn bestanden, liedjes, verhalen, programmas, gewoon alles kwijt. Dus ik moest janken. Morgen ga ik naar de winkels, en krijg ik een nieuwe laptop. Dat vindt ik dan wel weer heel lief van mijn ouders. Dus ik zal de komende tijd wel online zijn, en waarschijnlijk ook reageren op topics. Maar misschien ga ik wel wat bot overkomen (omdat ik alles opnieuw moet downloaden en alles), dus alvast sorry voor dat.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Is niets,en ik wist niet eens dat een computer kon ontploffen ö .

    Ah men. Dat is echt kut!


    it's so empty living behind these castle walls

    Flawless schreef:
    Is niets,en ik wist niet eens dat een computer kon ontploffen ö .


    Ik wist het ook niet. Maar geloof me als het gebeurd je staat serieus helemaal te shaken.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ghéhé x) Bij mij in mijn kamer is er al een lamp ontploft. Dat was anders wel grappig ^^


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Wow, ik zou echt geshoqueerd zijn! Gelukkig krijg je wel een nieuwe laptop. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Dat suckt zwááár! Succes! x


    Hope goes lost but never dies.

    Bij ons is onze koffiemachine al eens ontploft, nu zit er een héél zwart gat in ons keukenblad -zucht- als mijn stiefpa dat niet op tijd had gezien, had ons huis in brand gestaan Ö


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Psychic schreef:
    Wow, ik zou echt geshoqueerd zijn! Gelukkig krijg je wel een nieuwe laptop. ^^

    Was ik ook. Ik was helemaal aan het trillen, en toen de ergste schrik over was, moest ik huilen. Gelukkig waren mijn ouders thuis, anders was ik denk ik helemaal gek geworden.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    xjustxmyself schreef:
    Bij ons is onze koffiemachine al eens ontploft, nu zit er een héél zwart gat in ons keukenblad -zucht- als mijn stiefpa dat niet op tijd had gezien, had ons huis in brand gestaan Ö


    Wow, dat is echt eng.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Als dat bij mij zou gebeuren, ik zou echt serieus dood gaan.
    En echt kut voor je, maar gelukkig krijg je wel een nieuwe laptop.(flower)


    Smiling but close to tears.

    Ascendancy schreef:
    (...)

    Wow, dat is echt eng.

    Ja, idd. Er was altijd al iets verkeerd aan die koffiemachine, want die was al zo'n 5 x binnengebracht omdat er altijd wel iéts mee was, en toen ontplofte hij maar...


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Ja, idd. Er was altijd al iets verkeerd aan die koffiemachine, want die was al zo'n 5 x binnengebracht omdat er altijd wel iéts mee was, en toen ontplofte hij maar...


    Bohh, lekkere machine dan. -.-'


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat is écht klote. Gelukkig dat je een nieuwe laptop krijgt. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Dat is rot. Maar je krijgt een nieuwe laptop, dus dat is goed. (':


    All this dampness is damp.

    Das kut ;\
    Je moet ook alles op een stick zetten


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.