• Iemand een idee waar je zo'n ding kunt kopen en wat de prijs ongeveer is en ook van een springtouw?

    Ik wil die dingen gewoon hebben hihi, schijnt heel goed voor je figuur te zijn.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    intertoys.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Intertoys en Blokker.

    [ bericht aangepast op 1 april 2010 - 21:44 ]


    I clicked my heels and wished for you.

    Speelgoedwinkels


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Speelgoedwinkels


    Tanya is de beste.

    omg, alsof je 8 bent.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Exercitus schreef:
    Speelgoedwinkels


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Temerarious schreef:
    omg, alsof je 8 bent.

    Er is niets mooiers dan een kind,eigenlijk zouden we allemaal zo nu en dan weer kind moeten zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Je kan ook gewoon rondjes draaien met je heupen, daat heb je geen hoepel voor nodig. (:


    None but ourselves can free our minds.

    Temerarious schreef:
    omg, alsof je 8 bent.


    Dat vat ik op als een compliment :')


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Temerarious schreef:
    omg, alsof je 8 bent.

    Wist je dat de grootste sporters ook gewoon touwtje springen. En iedereen heeft nog een beetje kind in zich en dat zal altijd zo blijven.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Sportwinkel ofzo ;d
    Decathlon?


    Where there is a sea there are pirates...

    Je kan ook een gewoon stuk touw kappek als springtouw,is goedkoper en makkelijker te vinden


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Temerarious schreef:
    omg, alsof je 8 bent.

    Je valt er écht veel vanaf. En trouwens, leeftijd speelt niet altijd een rol (;


    your eyes are like stars in the night.

    Ik weet het. M'n gymleraar zei: 'Elke dag 5 a 10 minuutjes spring, dat is goed voor je conditie.'
    En ik geloof hem.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Poseidon schreef:
    (...)
    Je valt er écht veel vanaf. En trouwens, leeftijd speelt niet altijd een rol (;

    ja, maar komop. hoelahoep?
    ga dan hardlopen.


    I'd rather go naked than wear fur.