• Kwam ik opeens deze site tegen.
    Ik dacht: Oh leuk.
    En toen maakte ik een account.
    Alleen ik weet eigelijk niet wat voor site dit is.

    Leg het even uit.
    Dankjewel voor de medewerking!
    (Y)
    (wat een stom poppetje, sorry.)

    Een site waar je verhalen kan lezen, quizzen kan maken, vrienden kan maken en gezellig kan kletsen op het forum maar je moet oppassen met je mening te geven sommige waarderen die niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    Een site waar je verhalen kan lezen, quizzen kan maken, vrienden kan maken en gezellig kan kletsen op het forum maar je moet oppassen met je mening te geven sommige waarderen die niet.


    I need you like a heart needs a beat

    Zie reactie NYC.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    NYC schreef:
    Een site waar je verhalen kan lezen, quizzen kan maken, vrienden kan maken en gezellig kan kletsen op het forum maar je moet oppassen met je mening te geven sommige waarderen die niet.

    Waar ik me dan niet veel van aantrek omdat ik m'n mening gewoon geef _O_

    Dat mogen jij en ieder andere uiteraard ook.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Waar ik me dan niet veel van aantrek omdat ik m'n mening gewoon geef _O_

    Dat mogen jij en ieder andere uiteraard ook.

    Haha ja inderdaad. _O_


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Oh oke, dankje.
    Ik dacht dat het net zo iets als twitter was.
    En ik geef gewoon mijn menig, ik heb toch altijd gelijk. :)

    Pokeballs schreef:
    Oh oke, dankje.
    Ik dacht dat het net zo iets als twitter was.
    En ik geef gewoon mijn menig, ik heb toch altijd gelijk. :)

    (krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Pokeballs schreef:
    Oh oke, dankje.
    Ik dacht dat het net zo iets als twitter was.
    En ik geef gewoon mijn menig, ik heb toch altijd gelijk. :)

    That's the spirit. ;D

    Als je hobby bv. schrijven is, dan kan je op Quizlet je verhalen posten. :^)

    Op het forum vind je allemaal subforums waar je bepaalde soorten topics kan plaatsen. Dus als je bv. over onzin wil praten, dan kom je in het 'Stamcafe'. Als je over relaties wil praten, dan ga je naar 'Relatie'. Dus als je gedumpt bent of je hebt problemen met een vriendin en je wilt het met iemand delen, kan je dat altijd daar doen. Als je heel graag over een artiest wil praten, dan doe je dat bij de 'Artiesten' etc.
    Ik zie dat je al door hebt hoe je een topic opent, dus da's echt flink van je! (krul)
    Maar ik stel voor dat je eerst eens observeert hoe het hier allemaal werkt en wat de regels zijn, en dan als je denkt dat je het allemaal doorhebt, kan je met zekerheid actief in het forum zijn. Nouja, da's maar een tip, ;p
    Als je vragen hebt over iets kan je ze stellen bij 'Vragen'. Dat staat daar zo bovenaan ergens.
    Of anders aan een moderator, als het echt serieus is.

    Oja, nog een leuk weetje: (bijna) elke dag verschijnt er in 'Stelling van de Dag' een stelling. Daar kan je je mening over een bepaalde stelling zeggen. :Y)

    & verder..
    Welkom op Quizlet!(flower)

    [ bericht aangepast op 31 maart 2010 - 20:21 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    Pokeballs schreef:
    Oh oke, dankje.
    Ik dacht dat het net zo iets als twitter was.
    En ik geef gewoon mijn menig, ik heb toch altijd gelijk. :)

    Muahahaha. Er zit een spelfout in 'mening.'
    Jij: Nietes, dat hoort zo en ik heb gelijk (cat)
    Sorry, ben vrolijk.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dit is dé plaats waar je Marleen kunt ontmoeten. Dat wil iedereen. Eigenlijk wilde Rutger deze site www.marleendesolate.nl noemen, maar die was er al. Helaas..

    Welkom!(flower)


    everything, in time

    Siren schreef:
    (...)
    That's the spirit. ;D

    Als je hobby bv. schrijven is, dan kan je op Quizlet je verhalen posten. :^)

    Op het forum vind je allemaal subforums waar je bepaalde soorten topics kan plaatsen. Dus als je bv. over onzin wil praten, dan kom je in het 'Stamcafe'. Als je over relaties wil praten, dan ga je naar 'Relatie'. Dus als je gedumpt bent of je hebt problemen met een vriendin en je wilt het met iemand delen, kan je dat altijd daar doen. Als je heel graag over een artiest wil praten, dan doe je dat bij de 'Artiesten' etc.
    Ik zie dat je al door hebt hoe je een topic opent, dus da's echt flink van je! (krul)
    Maar ik stel voor dat je eerst eens observeert hoe het hier allemaal werkt en wat de regels zijn, en dan als je denkt dat je het allemaal doorhebt, kan je met zekerheid actief in het forum zijn. Nouja, da's maar een tip, ;p
    Als je vragen hebt over iets kan je ze stellen bij 'Vragen'. Dat staat daar zo bovenaan ergens.
    Of anders aan een moderator, als het echt serieus is.

    Oja, nog een leuk weetje: (bijna) elke dag verschijnt er in 'Stelling van de Dag' een stelling. Daar kan je je mening over een bepaalde stelling zeggen. :Y)

    & verder..
    Welkom op Quizlet!(flower)


    Wat een info, ik weet niet of mijn grijze homp hersens dat wel aankan.
    Maar in ieder geval bedankt. :)
    Ik vind het forum wel leuk.

    En bedankt

    Desolate schreef:
    Dit is dé plaats waar je Marleen kunt ontmoeten. Dat wil iedereen. Eigenlijk wilde Rutger deze site www.marleendesolate.nl noemen, maar die was er al. Helaas..

    Welkom!(flower)

    Arrogante Rik. (cat)


    Where there is a sea there are pirates...

    En ik denk dat je wel al hebt gemerkt dat er hele droge en sarcastische mensen op deze site zitten, ghehe._O_


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Desolate schreef:
    Dit is dé plaats waar je Marleen kunt ontmoeten. Dat wil iedereen. Eigenlijk wilde Rutger deze site www.marleendesolate.nl noemen, maar die was er al. Helaas..

    Welkom!(flower)

    Oh, ik ben ook geweldig hoor :)
    Fijn iemand te onmoeten die net zo geweldig is als ik.
    Dankjewel

    Siren schreef:
    (...)
    Arrogante Rik. (cat)


    M-A-R-L-E-E-N.
    Jij kent mijn naam niet? Slecht! Hup, in de hoek!


    -sorryikhebchocolaop-


    everything, in time