• Ge-wel-dig!
    Ik heb een keelontsteking en val de heletijd in slaap. Het probleem is. Ik moet leren! Maar door dat ik niet kan concentreren, heb ik geen zin. En ik moet nog 4 examens overleven. 1tje is met kans op buizen dus...

    Ik haat het. Ik heb voor morgen niets geleerd (die vakken zijn niet ZO MEGA EXTREEM) zwaar! maar ik denk dat ik nog niet genoeg ben gerecupereerd. K*ttens!


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Waarom ben je dan niet eerder begonnen met leren als die examens zo zwaar zijn?


    I live for the applause, you will die for it.

    Plannen, probeer een planning te maken over de gehele dag. Misschien een uurtje leren, paar uren rust. (:

    Succes!

    Je had eerder moeten beginnen.
    Anders moet je even leren en dan even rusten.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik kon amper praten vrijdag. Net toen ik naar Destine ging xD Same met 14 juni, TH.


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Ik wou leren dit weekend. Stond mooi ingepland. Werd ik de zaterdag toch niet wakker met zware koppijn terwijl ik al uit voorzorg iets had ingenomen? --'

    + ik nies mijn cursussen onder!

    [ bericht aangepast op 28 maart 2010 - 22:04 ]


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Beterschap en succes C:


    I live for the applause, you will die for it.

    Als je ziek was kun je er tog ook niet zo veel aandoen? Mag je het niet later inhalen ofzo? XD
    Succes


    Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad.

    Beterschap <3
    Blijf anders thuis even uitzieken en haal de examens later in.


    ars moriendi

    Ik had dat ook.. ik heb mijn eerste examens waarschijnlijk verziekt wegens ziek zijn!
    Veel beterschap en veel geluk!


    Jaybee dude (: