Heey (:
Ik heb weer iets hoor.
Vandaag gingen we met ons gezin bowlen en ja we moesten ff wachten want we hadden al 1 uurtje gebowld en toen moesten we een half uur wachten en toen zag ik allemaal jongeren bowlen,heel veel meisjes die lachten en danste met elkaar op de muziek.
En toen voelde ik me echt kút.
Want ik heb én geen bf meer(om verschillende redenen) én als ik met iemand om ga uit mijn klas lopen ze daarna weer over mij te praten tegen andere.
Daar voel ik me echt klote om.
Want ik heb gewoon niemand meer.
Het is gwn mijn schuld dat ik nu niemand heb,en als ik iemand heb krijg ik of ruzie met die gene of ik ben maar goed voor 1 dag.
Ik weet het allemaal niet meer hoor,Want na dat ik mijn rapport had gezien moest ik huilen omdat ik 3 onvoldoendes stond.
En toen zei de mentor ookal dat het mijn schuld is dat ik zulke lage cyfers heb.
En dat klopt ook,maar ik kan gewoon niet veranderen.
Want nu mag ik mss niet naar die andere school van mijn moeder omdat ik mijn best niet doe op mijn huidige school.
Maar ik móet gewoon naar die andere school,voor betere punten en omdat het me vast beter doet,en mss maak ik wel andere vrienden.
Je hoeft niet te reageren,maar als je het hebt gelezen zou het wel fijn zijn als je me een beetje kan helpen
En het spijt me,dat ik altijd klote topic's aanmaak..
xx
Listen to your heart and your dreams come true ~