• Lieve Quizletters,

    Ik verdeel -zoals jullie weten- regelmatig rollen, zowel in mijn verhalen als in topics. Ik moet eerlijk toegeven dat ik het leuk vind om jullie een rol te geven. Maar daar gaat het nu even niet over.

    Het gaat over als ik in mijn verhaal rollen verdeel.
    Mensen die mijn verhalen lezen gaan er zo erg op in. Zo erg dat ze de persoon die de rol speelt helemaal uitschelden. (bij reacties). En af en toe heb ik er best wel medelijden mee. maar nu is mijn vraag: "komt het inderdaad hard over als andere mensen jou personage staan uit te schelden?, of ligt het gewoon aan mij?"

    Natuurlijk heb ik er geen bezwaar tegen, maar af en toe vind ik dat het wel wat minder kan. Verder wil ik jullie bedanken voor het lezen van mijn verhalen!

    Liefs,
    Captivity

    [ bericht aangepast op 28 maart 2010 - 19:46 ]

    nee dat vind ik niet hard, ik bedoel, ze schelden dat karakter uit, niet jou persoonlijk.

    ik heb er zelf geen problemen mee ^^


    I solemny swear i am up to no good

    RyoHentai schreef:
    nee dat vind ik niet hard, ik bedoel, ze schelden dat karakter uit, niet jou persoonlijk.

    ik heb er zelf geen problemen mee ^^

    Helemaal gelijk:Y)


    trouwens ; heey ilse xD


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    JimatHatiku schreef:
    (...)
    Helemaal gelijk:Y)


    trouwens ; heey ilse xD


    Heeyy ^^

    Weet je, eigenlijk vind ik dat heel lief dat jij eraan denkt!=3

    Maar nee, ik heb er geen problemen mee. Zoals RyoHentai al zegt, ze schelden het karakter uit, niet jou persoonlijk.(:


    everything, in time

    met ryohentai eens:Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Agreeeeeeeeeee mit RyoHentai (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Desolate schreef:
    Weet je, eigenlijk vind ik dat heel lief dat jij eraan denkt!=3

    Maar nee, ik heb er geen problemen mee. Zoals RyoHentai al zegt, ze schelden het karakter uit, niet jou persoonlijk.(:


    Jaybee dude (: