• Ik denk dat ik zwanger ben.. Ö
    Ghehe nee, joke. Maar ik moet wel de 12e naar het ziekenhuis voor een echo (+ bloedprikken), voor mijn buik. Dus niet voor een wezen dat er in zit. Maar het klinkt zo stom :'D
    Nouja anyway, ik krijg dus een echo ('t blijft raar klinken) omdat ik telkens een paar minuten echt vre-se-lijke pijn in mijn maag/of iig in mijn buik krijg, en dan is het weer een uurtje/een paar uurtjes weg, en daarna is het weer terug. En nu mag ik geen koolzuur, geen dingen als sinasappelsap en ook geen alcohol. Dus leef ik al meer dan 2 weken op water, siroop en taxi :'D
    Maar nu heb ik komend weekend HIT, in het kort gezegd een hike van 4 dagen door Duitsland waarbij je écht alles zelf mee moet sjouwen, dus ook tent, pannen, etc. Het weekend daarna heb ik ouder-kind weekend, spreekt voor zich, en het weekend dáárna heb ik Regionale Scouting Wedstrijden, en het is de laatste van mij en 2 andere mensen want we gaan volgend jaar naar de explo's en die doen dat dus niet meer, dus willen we echt heel ver bovenaan komen te staan dus dat wordt hard werken.
    En dan kom ik gezellig aan met mijn dodelijke pijn.
    Waarom komen zulke dingen altijd op de verkeerde momenten? .____.
    *Als je heel dit gezeur hebt gelezen heb je echt een koekje verdiend.*

    [ bericht aangepast op 28 maart 2010 - 18:44 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ik moest ook een echo doen maar dat was mt mijn blindedarm ontsteking

    Aww, arme jij (flower)


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik moest toen ik zeven was ofzo een echo omdat ik blaasontsteking had :]
    Maarja.
    Wordt beter ;o


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ik heb dat ook eens gehad, omdat ze dachten dat er van alles mis was in mijn buik.
    Succes ermee, hopelijk komt het goed voor je weekend hiken


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg