• Mijn zus haar vriendje is hier zo en die zitten in de kamer naast de mijne en ik hoor mijn zus echt de hele tijd vettig lachen, haha. Ik wil niet weten wat die twee aan het doen zijn, lololol. :'D

    Edit: Oh mijn zus had haar cam aangestoken en je kan daar je gezicht mee vervormen, dat was dus zo grappig, lololol.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2010 - 0:00 ]

    hahah lol x'd


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Muhaha.
    Ik liep laatst ook zo de kamer van mn zusje in, en die kamer heeft zo uitzicht op het raam van de buurjongen zegmaar. Dus ik kijk opzij, door het raam, staat hij daar uitgebreid zn vriendin af te lebberen. Een paar dagen later was het uit, haha.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Muwhaha ja wie weet wat ze aan het doen zijn (cat)
    Hij is haar vast aan het kietelen met een veer ofzo (krul)

    Ik heb daar eigenlijk geen last van, van broers of zussen en hun vriendjes/vriendinnetjes. -daarom ben ik blij om enigst kind te zijn(: ,-


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dat ken ik _O_ Mijn zus haar vriendje blijft hier kei veel slapen en bijna elke morgen als haar vriendje hier is blijven slapen vraagt die: "Ge hebt toch niks gehoord hé?" maar dan met zo'n lachje daar achter :')

    Treasures schreef:
    Muhaha.
    Ik liep laatst ook zo de kamer van mn zusje in, en die kamer heeft zo uitzicht op het raam van de buurjongen zegmaar. Dus ik kijk opzij, door het raam, staat hij daar uitgebreid zn vriendin af te lebberen. Een paar dagen later was het uit, haha.

    Omg, lololol. Dat laatste, ik lacht bijna zo hard als mijn zus. (nerd)

    Ik heb wel een zus.. maar die heeft geen vriendje. Hahhaaa.

    Hhaa, ew?

    OMg.. ik denk nu zo fout door!


    Jaybee dude (:

    OwMyGush schreef:
    OMg.. ik denk nu zo fout door!


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Wees blij dat je alleen maar geluidjes hoort. -Spreekt uit ervaring, ja.-


    I believe in music the way some people believe in fairytales.