• Dinsdag gaan we skieen met school en omdat ik eigelijk geen handsschoenen heb moet ik er dus kopen.Mijn moeder zegt:Ah nee Julie dat ga je niet doen doe de mijne maar aan.Maar zei snapt niet dat die kei hard jeuken en ik zit dus met mijn moeder een hele discutie te doen over die handschoenen komt mijn vader achter mij gewoon mij een klap op mijn hoofd geven en begent tegen mij te roepen als een brulaap.Ik ben boos naar mijn kamer gerend en ik kom er nooit meer uit,Ik haat ze echt funking hard!


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Miss moe je ze uitleggen dat je ze anders zelf koopt :]


    I'm just a little girl in a big mean world.

    jessicaXtom schreef:
    Miss moe je ze uitleggen dat je ze anders zelf koopt :]
    Dat wil ik ook maar ze willen dat ik mijn geld aan iets nuttig uitgeef ):


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Koop ze dan stiekem? Of vergeet die van je mams. Het is nog altijd jouw geld.

    Het is trouwens discussie ;x
    Eh..ja ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden --'


    your eyes are like stars in the night.

    MakeAWave schreef:
    (...)Dat wil ik ook maar ze willen dat ik mijn geld aan iets nuttig uitgeef ):

    Het is toch jouw geld, dat moet je toch zelf weten?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ouders :( Heb ook best vaan ruzie om dat soort dingen. Meestal pak ik dan mijn geld, loopt naar de winkel en betaal het zelf...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    hmm ze willen uiteindelijk ook maar dat je niets voorkomt.. maar dat betekent niet dat ze je daarvoor moeten slaan (: ik zou zelf nog een paar handschoenen kopen (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Lekker zinloze discussie weer ;o

    Koop ze gewoon zelf.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Gaf je vader je een klap? ô.0


    None but ourselves can free our minds.

    Ouders snappen die dingen inderdaad niet, je moet ze gewoon zelf kopen.


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik kan me voorstellen dat je kwaad bent. Maar ik denk dat je inderdaad die handschoenen het beste maar zelf kan kopen als je ouders het toch niet begrijpen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Kan je trouwens niet misschien lenen van je vriendinnen?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    KirstenSnaps schreef:
    Ik kan me voorstellen dat je kwaad bent. Maar ik denk dat je inderdaad die handschoenen het beste maar zelf kan kopen als je ouders het toch niet begrijpen.


    Tanya is de beste.

    Poseidon schreef:
    Het is trouwens discussie ;x
    Eh..ja ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden --'


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    MakeAWave schreef:
    Dinsdag gaan we skiën met school en omdat ik eigenlijk geen handschoenen heb, moet ik er dus kopen. Mijn moeder zegt: "Ah nee, Julie, dat ga je niet doen! Doe de mijne maar aan!" Maar zij snapt niet dat die kei hard jeuken. Nu zit ik dus met mijn moeder een hele discussie te voeren over die handschoenen. Komt mijn vader achter mij gewoon een klap op mijn hoofd geven en begint tegen mij te roepen als een brulaap. Ik ben boos naar mijn kamer gerend en ik kom er nooit meer uit. Ik haat ze echt fucking hard!
    Ik kon het niet laten. ;x

    Ik kan me heel goed voorstellen dat je kwaad bent. Skiën is heel leuk en jij wilt natuurlijk mee. En bovendien is skiën met jeukende handschoenen hélemaal niet leuk. Misschien heeft een vriendin van jou 2 paar en kan jij een paar van haar lenen. Als dat niet zo is, ga er dan -zonder dat je ouders het weten- zelf kopen. Neem die van je moeder mee, maar doe ze niet aan, dan kan ze geen vragen stellen. (:


    Only losers can act the way you do