Ik denk dat de meesten gewoon in zwijm vallen voor de mannelijke acteurs en niet meteen de film zo goed vinden :')
Ik vind de films gewoon leuk ~ maar de boeken zijn leuker omdat daar alles meer beschreven staat. Maar ik vind ze gewoon leuk om naar te kijken (: Omdat het mijn smaak is qua film, veronderstel ik.
Clairvoyance schreef: Ik denk dat de meesten gewoon in zwijm vallen voor de mannelijke acteurs en niet meteen de film zo goed vinden :')
Ik vind de films gewoon leuk ~ maar de boeken zijn leuker omdat daar alles meer beschreven staat. Maar ik vind ze gewoon leuk om naar te kijken (: Omdat het mijn smaak is qua film, veronderstel ik.
Clairvoyance schreef: Ik denk dat de meesten gewoon in zwijm vallen voor de mannelijke acteurs en niet meteen de film zo goed vinden :')
Haha, oké. Dat is ook weer duidelijk. De boeken vind ik goed en als ik nadien de film kijk, dan ben ik echt teleurgesteld eigenlijk en snap ik niet waarom iedereen die film zo geweldig vindt. :')
Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.
Ik vind het een goede film omdat, ik weet niet? Ik las die boeken voor dat die film nog lang niet bestond en dan ging ik automatisch kijken als die ook uit kwam en vond het wel goed gedaan. Nu nog steeds.